Komu wieje norweski wiatr? Mohani wprowadza trzy nowe produkty
Komu wieje norweski wiatr? Mohani wprowadza trzy nowe produkty

Linia kosmetyczna Norweski Wiatr to najnowsza propozycja marki Mohani. W kompozycjach kremów wykorzystuje to, co najlepszego dają nam czyste i surowe tereny Skandynawii Północnej.

Norweski Wiatr ma sprostać coraz wyższej świadomości i wymogom klientów, którzy od kosmetyków pielęgnacyjnych oczekują naturalnych składów, surowców najwyższej jakości, eleganckiego i nowoczesnego designu. W skład linii wchodzą trzy produkty: Ultranawilżający krem na dzień, Intensywnie regenerujący krem na noc oraz Odżywczy krem pod oczy. Producent, w oparciu o unikatowe na rynku polskim receptury, stworzył produkty, które łączą w sobie bogate składy i najwyższą jakość z atrakcyjną ceną.

Co czyni Norweski Wiatr wyjątkowym?

Składnikiem, który jest wspólnym mianownikiem i absolutnym wyróżnikiem dla wszystkich kosmetyków z linii, są jagody lingonberry. Oryginalnie występują na północnych terenach całej Skandynawii, gdzie dorastają w środowisku gwarantującym im najlepsze warunki wzrostu. Tak surowe środowisko uczyniło tą roślinę odporną na działanie trudnych warunków atmosferycznych - podobnych, z którymi nasza cera zmaga się w naszej strefie klimatycznej.

Wyjątkowe połączenie lingonberry - norweskiego złota - tworzy na skórze warstwę ochronną, która osłania ją przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych - niczym filtr na miejskie zanieczyszczenia, zmienne temperatury i suche powietrze  klimatyzowanych pomieszczeń.

Olej tłoczony z nasion jagód lingonberry w Ultranawilżającym kremie na dzień jest wysoko nasycony substancjami odżywczymi, które intensywnie nawilżają i wygładzają skórę. W Skandynawii lingonberry robi oszałamiającą karierę w przemyśle kosmetycznym, także ze względu na swoje potwierdzone właściwości rozjaśniające. Krem ujednolica koloryt, przywraca naturalnie zdrowy blask, niesie ukojenie, przywraca jej uczucie komfortu i równowagi.

Dopełnieniem pielęgnacji cery jest Intensywnie regenerujący krem na noc, w którym w duecie z lingonberry występuje olej rokitnikowy. Łagodzą podrażnienia i otulają skórę do snu. Działają jak regenerujący booster - niczym energetyczny zastrzyk pobudzają w skórze procesy odnowy i regulacji, dzięki czemu skóra wygląda na wypoczętą, napiętą. Poprawiają jej elastyczność i sprężystość.

Kropkę nad linią Norweski Wiatr stawia Odżywczy krem pod oczy, w którym drugie skrzypce, zaraz za lingonberry, gra macerat z porzeczki. Bezzapachowy krem działa kojąco i odżywczo, dodatkowo rozjaśniając okolicę oka i poprawiając jej koloryt. Rozświetlający booster redukuje drobne zmarszczki i przynosi natychmiastowe ukojenie. Dzięki lekkiej konsystencji i łatwej aplikacji jest idealny także pod makijaż.

Norweski Wiatr - zapach, który budzi zmysły

- Proces tworzenia zapachu kremów był tak samo czasochłonny i skomplikowany, jak stworzenie receptur kremów. Dlaczego? “Do jego skomponowania użyliśmy tylko naturalnych kompozycji zapachowych najwyższej jakości. Chcieliśmy, aby zapach przenosił zmysły do krainy, która kojarzy się z pierwotną naturą, krystaliczną wodą, surowym krajobrazem. Ma być świeży i czysty - jak norweski wiatr. Jednak w zapachu można wyczuć też lekko słodkawą, elegancką nutę. Wybrzmiewająca i kontrastująca słodkość pachnie jak nasycone, dojrzewające w promieniach słońca owoce lingonberry, pełne zbawiennych dla skóry i jej zdrowia  substancji - mówi Dorota Bagińska, dyrektor kreatywna Mohani.

Skąd pomysł na taki produkt?

- Pomysł, jak cała Marka Mohani, zrodził się z poszukiwań i ciekawości świata. Od dawna przyglądamy się, jakie są trendy w projektowaniu opakowań, co ciekawego dzieje się globalnie w kosmetyce. Tak oto odkryliśmy złoto Skandynawii - naturalny olej z jagód lingonberry, znany też jako borówka brusznica. Składnik niedoceniany u nas, a cieszący się uznaniem i robiący olbrzymią karierę w krajach skandynawskich. Chcieliśmy też produktom nadać coś, co ich wygląd uczyni jedynym w swoim rodzaju - podkreśla Dorota Bagińska.

Na potrzeby stworzenia nowej kolekcji marka Mohani zaprosiła do współpracy ilustratorkę, której autorska kreska zdobi etykiety i opakowania kartoników.

Rysunek oddaje pojęcia bliskie marce: podróże, bliskość natury, czystość.

Tworzy unikalny pejzaż charakterystyczny dla całej koncepcji wizualnej kolekcji Norweski Wiatr.

Cena kremów:

  • Ultranawilżający krem na dzień - 109 zł/ 50 ml, szklana butelka z pompką dozująca
  • Intensywnie regenerujący krem na noc - 109 zł/ 50 ml, szklana butelka z pompką dozująca
  • Odżywczy krem pod oczy - 89 zł/ 15 ml, szklana butelka z pompką dozująca
# Nowości kosmetyczne
 reklama