Hagi wprowadza nowe produkty do pielęgnacji twarzy
Hagi wprowadza nowe produkty do pielęgnacji twarzy

Miłośniczki naturalnej pielęgnacji twarzy mają powody do zadowolenia. Hagi, rodzinna manufaktura kosmetyczna, wprowadziła na rynek kolejne nowości pełne dobroczynnych surowców. Ofertę firmy wzbogaciły dwa zestawy produktów do różnych typów skóry.

Dla osób, które chciałyby spowolnić czas firma przygotowała naturalny regenerujący krem i eliksir anti-aging zawierające polisacharydy z alg, ekstrakt z drzewa Tara oraz beta-glukan. Natomiast dla osób z cerą mieszaną Hagi proponuje krem do twarzy i odżywcze serum olejowe z ekstraktami z jaśminu, frangipani, zielonej herbaty, brzoskwini, cyprysu, bergamotki i róży.

Polskie konsumentki stają się coraz bardziej świadome. Podczas zakupów weryfikują składy i obietnice składane przez producentów na opakowaniach. Zwracają uwagę na pochodzenie produktów oraz filozofię stojącą za produkcją. Takie podejście konsumentek pomaga rozwijać się markom takim, jak Hagi - rodzinnej firmie tworzącej kosmetyki pełne naturalnego dobra dla skóry i samopoczucia.

MAGNOLIA I ALGI

Nowy naturalny krem anti-aging o zapachu magnolii odpręża i ujędrnia skórę mimo upływu czasu. Zawiera pełnię aktywnych składników nadając młody wygląd skórze: polisacharydy z alg Macrocistys Pyrifera i Enteromorpha Compressa, niskocząsteczkowy kwas hialuronowy, ekstrakt z drzewa Tara, frakcję oleju sezamowego o właściwościach uelastyczniających, beta-glukan łagodzący wysuszenie i podrażnienie skóry.

Drugi produkt z serii stojącej pod znakiem magnolii to eliksir. Stosowany wraz z kremem zapewni skórze solidną porcję młodzieńczej regeneracji. Jego wzmocnione działanie zawdzięcza gamie naturalnych ekstraktów i olejów.

Od dzisiaj slow life to też slow aging! Bo nie można cofnąć czasu, ale można się z nim zaprzyjaźnić.

Magnolia, która zainspirowała nową gamę kosmetyków anti-aging, poza jej działaniem pielęgnacyjnym, jest też kwiatem zawierającym w sobie bardzo głębokie znaczenie. Cesarze Chin wręczali je poddanym okazując tym samym szacunek ludowi. Europejczycy wierzyli, że magnolia symbolizuje powrót i pojednanie. Według feng shui kwiat ten wpływa na spokój i kojącą energię w domu, w którym się znajduje. Nie dziwi więc, że magnolia stała się bohaterką nowej serii Hagi.

ZIELONA HERBATA I JAŚMIN

Następne duo do pielęgnacji twarzy od Hagi powstało dla wymagającej cery mieszanej. Znajdujący się w kremie olej z awokado w połączeniu z olejem ze słodkich migdałów, ryżowym, skwalanem i beta-glukanem nadają cerze mieszanej balans i ukojenie. Aktywna frakcja z oleju sezamowego wraz z ekstraktem z bambusa nawilżają i koją mieszaną skórę. Aromatyczne wyciągi z wanilii, frangipani, brzoskwini, cyprysu, bergamotki i róży zapewnią skórze odżywienie. Serum olejowe z podwójną skutecznością działa na potrzeby skóry mieszanej. Stosowane na wilgotną skórę normalizuje ją, koi, odżywia i nawilża. W połączeniu z kremem i w dzień, i w nocy stanowi koktajl aktywnych składników dla wymagającej cery.

Kremy, serum i eliksir, podobnie jak wszystkie produkty firmy powstały na bazie naturalnych surowców w laboratorium Hagi. Wszystkie cztery nowe kosmetyki są wegańskie. Przyjazność środowisku, lokalna produkcja i gama naturalnych składników to to, co wyróżnia nowe kosmetyki od Hagi.

Ceny: od 79 do 89 zł.

# Nowości kosmetyczne
 reklama