Czy modzie należy zawsze ulegać? Krótki poradnik na temat rozsądku, trendów i własnych możliwości
Czy modzie należy zawsze ulegać? Krótki poradnik na temat rozsądku, trendów i własnych możliwości

W modzie przeżyliśmy już wiele. Fryzury typu jeżyk z kilogramem żelu, fryzury na zero czy pompadour, a w przypadku kobiet boby, a ostatnio mullet. Jeśli chodzi o odzież i dodatki, to chyba wszystkie kobiety pamiętają, gdy w latach 90-tych modne były buty na koturnie albo ze szpiczastym przodem.

Choć wielu się nie podobały, jednak z czasem większość kobiet zaczęła je nosić. Dziś zastanowimy się, czy modzie zawsze należy ulegać?        

Skandynawski blond, siwy lub kolorowe włosy – o koloryzacji dla odważnych

Jeśli chodzi o cięcia to było już wszystko, ale również koloryzacja nie zostaje w tyle, jeśli chodzi o różne dziwne trendy. Swego czasu modny był bardzo jasny skandynawski blond. Taki kolor mało której kobiecie pasował, a mimo wszystko wiele się na niego ślepo decydowało. Tak było też z żółtym odcieniem blondu. Kilka lat temu próbowano lansować siwe włosy i choć parę osób sobie takie zafundowało, to jednak trend ten się nie przyjął? Ciekawe dlaczego? Być może kult młodości jest na tyle zakorzeniony, że jednak nie chcemy się postarzać. Ostatnio coraz częściej widać na głowach różnych, zwłaszcza młodych osób odważne kolory. Niebieski albo zieleń, czy też fiolet albo róż – takie włosy z daleka się wyróżniają. Jednak, jeśli do tego wykonany jest makijaż na gota, to już wygląda to dość osobliwie. Ale o gustach się nie dyskutuje, wszak każdy przechodzi fascynację pewnymi stylistykami. Na pewno ożywienie ciemnego, a właściwie czarnego stroju kolorowymi włosami nie jest złym pomysłem, jednak to co sprawdza się w przypadku zbuntowanych nastolatków, dla dorosłych osób raczej najlepsze nie będzie.      

Doczepiane włosy, doczepiane rzęsy – hit czy kit? 

Swego czasu lansowane były doczepy i to pod różną postacią. Właściwie nadal są modne. Warto się zastanowić czy to moda, której warto ulegać. Przede wszystkim wszystko zależy od tego jak owe doczepy są wykonane. Istotne znaczenie ma także jakość doczepianych włosów, jak również jakość rzęs. Jeśli chodzi o włosy, to należy wybierać naturalne włosy doczepiane Remy Hair - to sklep, gdzie znajdziecie właśnie takie i to w bardzo korzystnych cenach. Najlepszej jakości są włosy słowiańskie, a także włosy rosyjskie. Nie warto kupować włosów indyjskich, gdyż one pozyskiwane są w niehumanitarny sposób, a ponadto zwykle ich  struktura nie pasuje do włosów Europejek. Trzeba również nauczyć się doczepiać włosy clip in w taki sposób, aby nie były widoczne. Naturalne włosy doczepiane można też farbować, zatem kolor można idealnie dopasować do własnego, a przecież o to chodzi, by objętość była większa, ale jednak by było naturalnie. Jeśli chodzi o doczepiane rzęsy, to tu już zdania są podzielone. Trzeba jednak przyznać, że takie rzęsy mogą dobrze wyglądać jedynie krótki czas po doczepieniu, bardzo często trudno je rozczesać i niejednokrotnie wypadają i widać prześwity, co nie prezentuje się dobrze. Ponadto po zdjęciu takich rzęs ma się swoje ultra krótkie, wiemy coś na ten temat, a zapuszczenie ich zajmuje jakiś czas, zatem przynajmniej kilka tygodni wygląda się dość osobliwie.           

Dziwne trendy, które z czasem stają się hitem

Są również takie trendy, które trudno zrozumieć, jednak celebrytki z lubością je promują. Tak było z klapkami z futerkiem. Z czasem jak to zwykle bywa projekty wielkich marek zostały skopiowane dla mas. Jednak chodzenie w takich klapkach latem przy upale mimo wszystko wygląda dziwnie. Ale czego się nie robi dla mody, prawda? Do nas w każdym razie ten trend jakoś nie przemawia. Można również wskazać na dziwny trend powiększania ust. Tak naprawdę mało której kobiecie pasują duże usta, a już monstrualne - żadnej. W pewnym momencie celebrytki stały się jak kalki i trudno było odróżnić jedną od drugiej. Obecnie już jednak odchodzi się od sztuczności i to całe szczęście, bo to nie był dobry trend. Delikatne powiększenie, które może sprawić, że twarz stanie się bardziej proporcjonalna może być ok, natomiast nie fundowanie sobie „pontonów” na twarzy.     

Mega torby albo torebunie – czy to praktyczne i czy dla każdego?

Również w dodatkach wprowadza się różne dziwne nowości, które nie zawsze stają się hitem. Mega duże torebki były już lansowane, a niskie kobiety wyglądały z nimi dziwnie, właściwie dobrze mogły wyglądać jedynie w reklamie w Photoshopie. Torebki jak dla lalki także były kuriozalne, bo co można włożyć do takiej torebuni – nie zmieści się nawet błyszczyk. W ostatnim czasie był także trend na torebki transparentne. Ten w części się przyjął, natomiast na pierwotną wersję, gdzie wszystko co znajdowało się w środku było widoczne niewiele kobiet się zdecydowało. Dopiero jak dodano dodatkowy wkład, to kobiety przyjęły ten tren przychylniejszym okiem. W końcu zawartość naszej torebki powinna być znana tylko nam!  

Czy warto ulegać modzie? I tak i nie. W końcu gdyby nie patrzeć na trendy, to właściwie po co wymieniać garderobę na nową. Każda kobieta lubi poprawić sobie humor nową zdobyczą, którą upolowała na „korzystnej” wyprzedaży. Czasem jednak trendy są na tyle nietrwałe, że kupowanie rzeczy na jeden sezon nie jest zbyt opłacalne. W końcu ekologia w modzie też powinna mieć znaczenie.

materiał partnera
# Nowości kosmetyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager