Carolina Herrera 212 HEROES - młodość to stan ducha
Carolina Herrera 212 HEROES - młodość to stan ducha

Nowy zapach 212 HEROES kontestuje wszelkie stereotypy. To innowacyjny zapach afirmuje wolność i autentyczność  – skomponowany wokół unikatowej wegańskiej formuły, zamknięty we frapującym flakonie w kształcie deskorolki i ucieleśniony przez zintegrowaną grupę utalentowanych artystów.

„Poczucie, że jest się młodym polega na tym, żeby akceptować siebie samego, płynąć z prądem, pozwolić się zaskoczyć, podjąć ryzyko, dać się ponieść i chwytać każdą chwilę. 212 Heroes wyczarowuje nasze intuicyjne, zbuntowane i wolne ja” – wyjaśnia Carolina A. Herrera, dyrektor kreatywna Działu Kosmetyków. 

Od czasu wprowadzenia na rynek pierwszego zapachu sagi w 1996 roku, 212 gloryfikuje zabawę i radosną postawę. Kilka pokoleń na całym świecie odczuwało przypływ energii dzięki zapachowi 212 i jego kampaniom reklamowym.

212 Heroes idzie o krok dalej i budzi naszą wrodzoną zdolność do tego, by czuć się młodo, kiedy tylko chcemy. Jeśli młodość to pojęcie lub wyobrażenie a nie stan związany z wiekiem, to dlaczego nie mielibyśmy przyjąć wszystkich korzyści wynikających z takiego nastawienia?

212 HEROES: UNIWERSALNIE I INKLUZYWNIE

Nowe pokolenie uważa się za najbardziej zróżnicowane, lecz zarazem inkluzywne. Wiek, klasa, pochodzenie etniczne, płeć, kultura czy miejsce urodzenia stały się drugorzędne i nie odgrywają już decydującej roli w kształtowaniu naszej tożsamości. Twarze 212 HEROES przekazują to przesłanie: nowa grupa 212 składa się z 14 ambasadorów o różnym pochodzeniu, wieku i płci.

WEGAŃSKA FORMUŁA

Aby rozbudzić młodego ducha, Carolina Herrera unowocześniła i zmodyfikowała emblematyczną rodzinę zapachową. Dzięki 212 Heroes powstała nowa kategoria perfum fougère – szkieletu męskich zapachów – którą można nazwać fougère owocowo-drzewną. Zapach skonstruowano wokół niezwykłej pary składników. „Olejek geraniowy, elegancki i złożony, łączy się orzeźwiającym i musującym eliksirem gruszki. Ten zuchwały duet dodaje zapachowi energii i optymizmu” – wyjaśniają kreatorzy: Michalon-Bertier, Juliette Karagueuzouglou i Carlos Benaim.

  • Ta męska woda toaletowa objawia swój młody i nieskrępowany charakter już w nucie głowy, która otwiera się tercetem promiennych składników. Musującą świeżość eliksiru gruszkowego i imbiru potęguje nieprawdopodobna nuta Lemon Haze Cannabis (odmiana konopi). Nuta głowy stanowi metaforę młodości pojmowanej jako stan umysłu.
  • Serce kompozycji to apoteoza kreatywności. Unikatowy akord olejku geraniowego, specjalnie opracowany dla marki Carolina Herrera, połączono z szałwią  – bardzo istotnym składnikiem perfumiarskim. Żywiołowy niuans innowacyjnego olejku geraniowego nadaje nowy wymiar aromatycznej szałwii, która staje się bardziej promienna.   
  • W nucie głębi unikatowy charakter zapachu określa zmysłowy duet: akord skórzany i piżmo.

Ta niezwykła para składników została wymyślona specjalnie na potrzeby kompozycji 212 Heroes. „Starannie dobraliśmy i destylowaliśmy każdą odmianę, aby stworzyć perfumy couture” – wyjaśnia Juliette Karagueuzouglou.

Zapach zawiera organiczne i wegańskie składniki certyfikowane przez Eve (Expertise Vegan Europe), jeden z najbardziej rygorystycznych i transparentnie działających organów w branży.

DESKOROLKA: AUTENTYCZNY I PONADCZASOWY SYMBOL

Opakowanie jest zwiastunem i symbolem innowacyjnej siły całego projektu. Zapach 212 Heroes umieszczono we flakonie, który przybrał kształt deskorolki. Taka forma sugestywnie wyraża zuchwałość.

Czy istnieje archetyp bardziej wolny i autentyczny niż deskorolka? Skateboarding, który narodził się w Kalifornii w latach 50. jako miejska wersja surfingu, szybko rozwinął się w globalne zjawisko kulturowe i sposób życia, jakim jest dzisiaj. Jego możliwości są nieograniczone, a wpływ etosu Do-it-Yourself i jego kultowa estetyka trwają nieprzerwanie.

Skejterzy dostrzegają nieograniczone możliwości, jakie oferuje im miasto i przeobrażają je w swój plac zabaw. Są niezwykle pomysłowi: traktują skarpy jak fale, a chodnik jak morze. Wydają się innowacyjni, odważni, wytrwali, nieustraszeni, niezłomni i zdeterminowani: są prawdziwymi bohaterami” – twierdzi Carolina A. Herrera. Taką postawę prezentujemy w kampanii reklamowej, która ukazuje Nowy Jork jako gigantyczny skate park. Ścieżkę dźwiękową zrealizował australijski zespół Youth Group, który wykonał emocjonalną wersję (z większą liczbą gitar i perkusji) utworu Forever Young z lat 80., nagranego oryginalnie przez zespół Alphaville.

Od czerwca zapach 212 HEROES EDT jest dostępny w autoryzowanych perfumeriach sieci Sephora i na sephora.pl.
Ceny: ok. 326 zł/50 ml i 436 zł/90 ml.
# Nowości kosmetyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager