Inspiracją do powstania marki były kultura zdobienia ciała kultywowana przez wiele nacji na całym świecie od setek lat, sztuka tatuażu, styl uliczny oraz dynamicznie rosnące znaczenie zapachu.
Receptura produktu oparta jest na wiedzy założycielki Shoval Shapiro, wyniesionej z renomowanego uniwersytetu Shenkar College of Engineering and Design i domu rodzinnego, w którym od lat projektowano i produkowano kosmetyki. Amkiri integruje dwa najważniejsze zmysły: węch i wzrok, tworząc rytuał jakiego jeszcze nie było.
Niesamowity zapach (unisex) oraz atrament i szablony Amkiri dzięki, którym można stworzyć niepowtarzalny look – zdobiąc swoje ciało pachnącymi tatuażami, które z powodzeniem zastąpią lub uzupełnią biżuterię, a także makijaż. Produkt jest bardzo prosty w użyciu. Aplikuje się na skórę specjalnym pędzelkiem, pozwalającym użytkownikowi na wykreowanie pachnącego tatuażu. Wystarczy wybrać szablon i przykleić go w wybranym miejscu na ciele, szablon „pokolorować” atramentem za pomocą pędzelka, oderwać szablon i gotowe!
Tatuaż Amkiri jest wodoodporny, odporny na pot, wegański oraz nie zawiera alkoholu. Zapach utrzymuje się do 12 godzin, a wzór nawet do 72 godzin!
Otulający zapach Amkiri powstał na bazie naturalnych esencji. Podstawą jest piżmo i drzewo cedrowe. Nuty serca to wodne kwiaty oraz minerały. Z kolei, nutami głowy są mięta pieprzowa, olejek imbirowy i owoce jałowca. Ten złożony i harmonijny zapach, wchodzi w reakcję z ze skórą, rozwijając się na ciele. Mieszanka naturalnych składników łączy się z unikalną chemią ciała, tworząc złożony, zmysłowy zapach, który może być noszony przez każdego.
- Amkiri jest kulminacją wielu wpływów; przede wszystkim to moje doświadczenia z dzieciństwa, edukacji i podróży. Wychowałam się jako córka ekspertów kosmetycznych i przedsiębiorców, więc poczułam powołanie do świata startupów kosmetycznych. Mając doświadczenie w projektowaniu przemysłowym i komunikacji wizualnej, zawsze rzucałam wyzwanie normom. Wszystko zaczęło się od pytania: od lat noszę swoje perfumy – to naprawdę mój podpis. Pomyślałam więc: jeśli zapach jest moim znakiem rozpoznawczym, dlaczego go nie widzę? Połączyłam siły z moją matką Alizą Shavit, która jest chemikiem i zaczęłam eksperymentować. Spędziliśmy w laboratorium wiele godzin, próbując uczynić niewidzialne widocznym. Po dziesiątkach prób udało się znaleźć naszą opatentowaną już unikalną formułę — pierwszy na świecie wizualny zapach, a dzięki fantastycznym inwestorom i członkom zespołu, spełniliśmy marzenie o Amkiri - mówi Shoval Shapiro, twórczyni marki i jej innowacyjnego produktu.
W Polsce Amkiri można kupić na razie wyłącznie na stronie internetowej producenta amkiri.pl