Wzmocnienie zarządu spółki menadżerami z wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniem w sektorze farmaceutycznym oraz dóbr konsumpcyjnych to efekt przyjętego przez spółkę planu ekspansji rynkowej.
Marek Wójcikowski jest absolwentem INSEAD i Politechniki Wrocławskiej. Posiada ponad 30 lat doświadczenia zawodowego, które zdobywał w firmach zarówno z obszaru FMCG jak i farmacji: Cadbury, Barilla, Novartis Consumer Health, Jelfa i Teva Czechy. Wójcikowski współtworzył i uczestniczył w realizacji projektów w zakresie transformacji strategicznych oraz wdrażania inicjatyw podnoszących sprawność organizacyjną firm, procesów IPO na rynkach krajowych i zagranicznych.
Tomasz Słoniewski posiada ponad 18-letnie doświadczenie komercyjne w branży farmaceutycznej, kosmetycznej oraz dóbr konsumpcyjnych. Pracował na stanowiskach dyrektora sprzedaży i dyrektora strategii rynkowej w Procter & Gamble, gdzie odpowiadał za rynek w Polsce i 9 krajach Europy Centralnej (siedziba Budapeszt), a także 3 krajach w Europie Zachodniej (siedziba Frankfurt). W L’Oreal pełnił funkcję dyrektora handlowego odpowiedzialnego m.in. za reorganizację. Przez ostatnie 4 lata jako konsultant strategiczny doradzał spółkom w fazie reorganizacji i stabilnego wzrostu w zakresie zarządzania zmianą oraz pracował jako lider komercyjny w procesach fuzji i przejęć. W swoim dorobku zawodowym posiada liczne sukcesy w zarządzaniu sprzedażą w modelu multikanałowym w Polsce i w Europie. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z tradycyjnymi i nowoczesnymi kanałami dystrybucji (hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe), drogeriami, aptekami, a także perfumeriami. Jest ekspertem branżowym w kategoriach: kosmetyki masowe, luksusowe, naturalne i dermokosmetyki. Jest zawodowym trenerem sprzedaży, mentorem i coachem.
Zmiany w zarządzie związane są z dynamicznym rozwojem i dalszymi planami budowania wartości Spółki. Torf Corporation działa na polskim rynku kosmetycznym od 30 lat. Spółka produkuje kosmetyki m.in. pod znaną marką tołpa, jak również jest kluczowym dostawcą kosmetycznym dla największych sieci w regionie pod innymi markami, w tym również pod markami własnymi (private label).
Dotychczasowi prezes zarządu Paweł Pietruszka oraz dyrektor operacyjny Błażej Kuliński zakończyli współpracę z Torf Corporation.