Yope z własnym sklepem na Mokotowskiej 26
Yope z własnym sklepem na Mokotowskiej 26

Marketing to dziś nie tylko reklama, event dla prasy czy konkurs dla konsumentów. Idealnie, kiedy marka może zaprosić do swojego świata. Pokazać pełne portfolio, czytelną komunikację i identyfikację wizualną.

Taką przestrzeń w Warszawie stworzyła marka Yope.

Na półkach w sieciach handlowych jest coraz bardziej ciasno. Produkty konkurencyjnych marek stoją obok siebie. Konsument ma wybór, choć jednak podyktowany tym, jak daną kategorię produktów poukłada sieć. Praktycznie nie ma też szansy, by poznać całe portfolio producenta. To najczęściej zagorzałych fanów odsyła do sklepów internetowych danej marki. On-line to wygodne rozwiązanie, jednak uniemożliwia wzięcie produktów do ręki, powąchanie ich, przetestowanie na skórze przed zakupem.

Z prawami rynku walczyć nie ma sensu. Warto jednak tworzyć własne przestrzenie dla swojej marki. Choćby miał to być tylko jeden flagowy punkt.

I tak się w istocie dzieje. Dziś kilka firm kosmetycznych oprócz tradycyjnej sprzedaży, tworzy własne punkty czy wyspy handowe. Zdecydowana większość, która weszła w tego typu rozwiązania, podkreśla, że takie miejsca otwierane są przede wszystkim z uwagi na aspekt wizerunkowy marki, niekoniecznie merkantylny.

Podobnie o nowym sklepie Yope mówił podczas jego otwarcia w rozmowie z Wirtualnymi Kosmetykami Paweł Kosowicz, prezes spółki. Jego zdaniem w takich punktach możliwe jest zaprezentowanie konsumentom całości oferty marki, podkreślenie jej charakteru, stylu, wartości, którymi kieruje się firma.

Mokotowska to bardzo modna ulica. To na niej powstają ciekawe butiki kosmetyczne, modowe. Yope dobrze wpisuje się w tę przestrzeń.

Sklep jest estetycznie i funkcjonalnie zaarażnowany. Nowe miejsce jest tak pomyślane, by było okazją do niespiesznego poznania produktów i spróbowania każdego z nich. Na klientów czekają umywalki, stanowiska do testowania produktów do pielęgnacji skóry oraz… coś, z czego marka jest najbardziej dumna, czyli refill.

>>W YOPE szukamy ekologicznych rozwiązań. Nasz refill to krok w kierunku ograniczenia zużycia plastikowych opakowań.<<

Konsumenci mogą wpadać do sklepy Yope z opakowaniem po zyżytym produkcie i raz jeszcze do tego samego pojemniczka nalać produkt z dyspensera. Na razie możliwe jest uzupełnienie płynu do naczyń Ogórek, ale niebawem pojawią się też mydła łazienkowe oraz ulubione żele pod prysznic. 

Butik YOPE

Mokotowska 26, wejście od ul. Koszykowej

Godziny otwarcia:

Poniedziałek – piątek 11-19.00
Sobota 11-16.00

zdjęcie na górze: Karolina Kuklińska-Kosowicz, współwłaścicielka firmy

# Newsy producenci
 reklama