Właśnie wystartowała I edycja eko plebiscytu marki Lirene

Właśnie wystartowała I edycja eko plebiscytu marki Lirene

Lirene poszukuje inspirujących kobiet, które zmieniają świat na lepszy. Mogą być to panie, które prowadzą zrównoważony biznes, są aktywistkami na rzecz środowiska albo mają jakiś inny pomysł, by robić coś wartościowego dla wielkiej sprawy, jaką jest przyszłość naszej planety. 

Plebiscyt Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura to szansa, by pochwalić się własnymi osiągnięciami i zainspirować innych. Można w nim powalczyć o zwycięstwo w kategoriach Biznes, Lifestyle lub Nauka.

Lirene wyróżni najciekawsze proekologiczne inicjatywy, firmy i projekty prowadzone przez kobiety. Zgłoszenia do Plebiscytu potrwają do 15 grudnia.

Innowacje tworzone przez kobiety dla kobiet to hasło, które zawsze przyświeca Lirene. Zatem stworzenie plebiscytu właśnie dla kobiet było naturalnym krokiem dla marki, a wyróżnienie i nagrodzenie innowatorek działających w tym samym duchu idealnie wpisuje się w jej DNA.

Stworzyłaś niebanalne ubrania pochodzące z recyklingu? Kategoria Biznes jest właśnie dla Ciebie. Jeżeli odkryłaś, jak sprawdzić zawartość substancji szkodliwych w naszym codziennym menu – przygotowaliśmy dla Ciebie kategorię Nauka. Swoimi działaniami inspirujesz innych do zmiany nawyków na bardziej ekologiczne? Czekamy na Twoje zgłoszenie w kategorii Lifestyle.

Joanna Orfinger- Dbałość o naturę i środowisko, w którym żyjemy, jest dla nas  szczególnie istotna – pragniemy zostawić przyszłym pokoleniom czysty, ekologiczny świat. Dlatego organizując Plebiscyt Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. zwracamy uwagę zarówno na procesy i technologie, które mają wymierny wpływ na środowisko, jak również na działania zmieniające codzienne przyzwyczajenia i zachowania, dzięki którym, małymi krokami, możemy zrobić coś dobrego dla naszej planety. Pragniemy wyróżnić  odważne kobiety, które wdrażając w życie swoje pomysły, dbają jednocześni o dobro Ziemi i inspirują do tego innych – podkreśla Joanna Orfinger, global brand manager marki Lirene i członkini Jury.

PRZYCZYNIASZ SIĘ DO ZMIANY ŚWIATA NA LEPSZE? ZGŁOŚ SIĘ DO PLEBISCYTU

Do Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. można zgłosić się w trzech obszarach:

  • W kategorii Biznes Jury nagrodzi liderki kierujące przedsiębiorstwami, które wyróżniają się na polskim rynku działalnością na rzecz środowiska, zrównoważoną produkcją, nieprzeciętną kulturą korporacyjną lub innowacyjnym produktem.
  • W obszarze Lifestyle zaprezentowane zostaną wyjątkowe kobiety, które wykorzystują swój wpływ na innych, by mówić o rzeczach ważnych i motywować do działania na rzecz ochrony środowiska. W tej dziedzinie zgłosić się mogą influencerki, aktywistki, kobiety stojące na czele organizacji i inicjatyw społecznych, działających na rzecz natury. Marka szuka kobiet, które inspirują do zmian i przyjęcia odmiennego punktu widzenia.
  • W kategorii Nauka do konkursu mogą się zgłosić osoby odpowiedzialne za inicjatywy naukowe, które mają realny wpływ na przyszłość naszej planety – przełomowe badania naukowe, innowacje technologiczne oraz wybitne naukowczynie, które rewolucjonizują świat nauki i odważnie zmieniają przyszłość na lepsze.

Katarzyna Gandor- Chcemy, aby w Plebiscycie wzięły udział nie tylko kobiety, które potrafią przewidzieć przyszłość naszej planety i starają się żyć w zgodzie z naturą, ale przede wszystkim inspirują swoje otoczenie i społeczeństwo do działań związanych z ekologią. Dlatego wraz z marką Lirene zachęcamy do udziału kobiety stojące na czele organizacji, stowarzyszeń, fundacji lub inicjatyw, które przyczyniają się do dbania o środowisko naturalne – podkreśla Katarzyna Gandor, biotechnolożka i vlogerka, ambasadorka plebiscytu.

Plebiscyt został podzielony na trzy etapy:

Pierwszy etap to zgłoszenia do konkursu. Od 24 października do 15 grudnia kandydatki mogą zgłosić swoją proekologiczną inicjatywę rejestrując projekty na stronie www.kameny.lirene.pl.

Do 15 stycznia 2020 roku Jury dokona wyboru 9 najciekawszych inicjatyw, po 3 w każdej kategorii, które zostaną zakwalifikowane do trzeciego etapu.

Ostatni etap polega na głosowaniu Internautów na, ich zdaniem, najlepszy projekt oraz obradach Jury, podczas których zostanie przydzielona nagroda główna. Trzeci etap trwać będzie od 16 stycznia do 28 lutego. 

Trzy inicjatywy cieszące się największą popularnością wśród głosujących internautów, otrzymają nagrody w wysokości 10 000 złotych. Dodatkowo Jury wyróżni jeden projekt, który otrzyma nagrodę główną o wartości 30 000 złotych. Każda z laureatek, oprócz nagrody pieniężnej, otrzyma także statuetkę – Kamenę Lirene.

Nazwa nagrody odwołuje się do wizerunku pięknych, młodych i długowiecznych kobiet, które były duchami przyrody i stanowiły uosobienie płodności i wdzięku. Statuetka ma odzwierciedlać siłę drzemiącą w wyróżnionych kobietach – innowatorkach. Gala finałowa, na której zostaną przedstawione wyniki oraz nastąpi uroczyste wręczenie nagród, odbędzie się 9 marca 2020 roku.

KTO ZASIĄDZIE W JURY PLEBISCYTU LIRENE: KOBIETA. INNOWACJA. NATURA.?

Siłą Lirene są kobiety, zatem dobór członkiń Jury Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura nie był przypadkowy. Dorobek i całokształt działań każdej z nich to dowód na to, że da się połączyć wszystkie trzy elementy uwzględnione w konkursu marki – nowatorskie i odważne pomysły, dbałość o naturę, a jednocześnie wymagającą, choć subtelną rolę kobiety – liderki.

W Jury konkursowym zasiadły więc: Dorota Czekaj – współzałożycielka, fundatorka i wiceprezeska zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, współzałożycielka Funduszu VC Black Swan, Olga Malinkiewicz – współzałożycielka i CTO Saule Technologies, jednej z pierwszych na świecie i najbardziej liczących się firm rozwijających technologię perowskitowych ogniw słonecznych, Katarzyna Kalinowska – naczelna magazynu lifestylowego Polki.pl oraz Joanna Orfinger – global brand manager marki Lirene. Ostatnią członkinią Jury, a jednocześnie ambasadorką plebiscytu została Katarzyna Gandor – biotechnolożka, popularyzatorka wiedzy, vlogerka i pasjonatka technologii.

Członkinie Jury to ekspertki oraz wybitne znawczynie w swoich dziedzinach. Co więcej, są aktywistami żywo zainteresowanymi bieżącymi sprawami, którym los naszej planety nie jest obojętny. Życie w przyjaźni z naturą, szerzenie idei bycia eko oraz namawiania do tego innych to znacząca część ich codziennych działań.

WYRÓŻNIENIE EKO INICJATYW CZĘŚCIĄ EKOLOGICZNEJ STRATEGII LIRENE

Sama marka nie pozostaje w tyle i nieustannie dąży do zmiany nawyków i świadomości ekologicznej w wielu aspektach.

W zakresie rozwiązań systemowych Lirene podejmuje szereg działań na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego, takich jak rezygnacja z celofanu we wszystkich nowych liniach wprowadzanych na rynek, prace nad zmniejszeniem ilości plastiku w etykietach i opakowaniach.

Dodatkowo, marka aktywnie szuka alternatywnych rozwiązań dla opakowań plastikowych, które będą bardziej przyjazne środowisku – dobrym przykładem są opakowania z trzciny cukrowej, zastosowane w nowej linii Lirene Natura.

Więcej informacji o plebiscycie można znaleźć na stronie: www.kameny.lirene.pl

# Newsy producenci
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi