Właśnie wystartowała I edycja eko plebiscytu marki Lirene
Właśnie wystartowała I edycja eko plebiscytu marki Lirene

Lirene poszukuje inspirujących kobiet, które zmieniają świat na lepszy. Mogą być to panie, które prowadzą zrównoważony biznes, są aktywistkami na rzecz środowiska albo mają jakiś inny pomysł, by robić coś wartościowego dla wielkiej sprawy, jaką jest przyszłość naszej planety. 

Plebiscyt Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura to szansa, by pochwalić się własnymi osiągnięciami i zainspirować innych. Można w nim powalczyć o zwycięstwo w kategoriach Biznes, Lifestyle lub Nauka.

Lirene wyróżni najciekawsze proekologiczne inicjatywy, firmy i projekty prowadzone przez kobiety. Zgłoszenia do Plebiscytu potrwają do 15 grudnia.

Innowacje tworzone przez kobiety dla kobiet to hasło, które zawsze przyświeca Lirene. Zatem stworzenie plebiscytu właśnie dla kobiet było naturalnym krokiem dla marki, a wyróżnienie i nagrodzenie innowatorek działających w tym samym duchu idealnie wpisuje się w jej DNA.

Stworzyłaś niebanalne ubrania pochodzące z recyklingu? Kategoria Biznes jest właśnie dla Ciebie. Jeżeli odkryłaś, jak sprawdzić zawartość substancji szkodliwych w naszym codziennym menu – przygotowaliśmy dla Ciebie kategorię Nauka. Swoimi działaniami inspirujesz innych do zmiany nawyków na bardziej ekologiczne? Czekamy na Twoje zgłoszenie w kategorii Lifestyle.

Joanna Orfinger- Dbałość o naturę i środowisko, w którym żyjemy, jest dla nas  szczególnie istotna – pragniemy zostawić przyszłym pokoleniom czysty, ekologiczny świat. Dlatego organizując Plebiscyt Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. zwracamy uwagę zarówno na procesy i technologie, które mają wymierny wpływ na środowisko, jak również na działania zmieniające codzienne przyzwyczajenia i zachowania, dzięki którym, małymi krokami, możemy zrobić coś dobrego dla naszej planety. Pragniemy wyróżnić  odważne kobiety, które wdrażając w życie swoje pomysły, dbają jednocześni o dobro Ziemi i inspirują do tego innych – podkreśla Joanna Orfinger, global brand manager marki Lirene i członkini Jury.

PRZYCZYNIASZ SIĘ DO ZMIANY ŚWIATA NA LEPSZE? ZGŁOŚ SIĘ DO PLEBISCYTU

Do Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. można zgłosić się w trzech obszarach:

  • W kategorii Biznes Jury nagrodzi liderki kierujące przedsiębiorstwami, które wyróżniają się na polskim rynku działalnością na rzecz środowiska, zrównoważoną produkcją, nieprzeciętną kulturą korporacyjną lub innowacyjnym produktem.
  • W obszarze Lifestyle zaprezentowane zostaną wyjątkowe kobiety, które wykorzystują swój wpływ na innych, by mówić o rzeczach ważnych i motywować do działania na rzecz ochrony środowiska. W tej dziedzinie zgłosić się mogą influencerki, aktywistki, kobiety stojące na czele organizacji i inicjatyw społecznych, działających na rzecz natury. Marka szuka kobiet, które inspirują do zmian i przyjęcia odmiennego punktu widzenia.
  • W kategorii Nauka do konkursu mogą się zgłosić osoby odpowiedzialne za inicjatywy naukowe, które mają realny wpływ na przyszłość naszej planety – przełomowe badania naukowe, innowacje technologiczne oraz wybitne naukowczynie, które rewolucjonizują świat nauki i odważnie zmieniają przyszłość na lepsze.

Katarzyna Gandor- Chcemy, aby w Plebiscycie wzięły udział nie tylko kobiety, które potrafią przewidzieć przyszłość naszej planety i starają się żyć w zgodzie z naturą, ale przede wszystkim inspirują swoje otoczenie i społeczeństwo do działań związanych z ekologią. Dlatego wraz z marką Lirene zachęcamy do udziału kobiety stojące na czele organizacji, stowarzyszeń, fundacji lub inicjatyw, które przyczyniają się do dbania o środowisko naturalne – podkreśla Katarzyna Gandor, biotechnolożka i vlogerka, ambasadorka plebiscytu.

Plebiscyt został podzielony na trzy etapy:

Pierwszy etap to zgłoszenia do konkursu. Od 24 października do 15 grudnia kandydatki mogą zgłosić swoją proekologiczną inicjatywę rejestrując projekty na stronie www.kameny.lirene.pl.

Do 15 stycznia 2020 roku Jury dokona wyboru 9 najciekawszych inicjatyw, po 3 w każdej kategorii, które zostaną zakwalifikowane do trzeciego etapu.

Ostatni etap polega na głosowaniu Internautów na, ich zdaniem, najlepszy projekt oraz obradach Jury, podczas których zostanie przydzielona nagroda główna. Trzeci etap trwać będzie od 16 stycznia do 28 lutego. 

Trzy inicjatywy cieszące się największą popularnością wśród głosujących internautów, otrzymają nagrody w wysokości 10 000 złotych. Dodatkowo Jury wyróżni jeden projekt, który otrzyma nagrodę główną o wartości 30 000 złotych. Każda z laureatek, oprócz nagrody pieniężnej, otrzyma także statuetkę – Kamenę Lirene.

Nazwa nagrody odwołuje się do wizerunku pięknych, młodych i długowiecznych kobiet, które były duchami przyrody i stanowiły uosobienie płodności i wdzięku. Statuetka ma odzwierciedlać siłę drzemiącą w wyróżnionych kobietach – innowatorkach. Gala finałowa, na której zostaną przedstawione wyniki oraz nastąpi uroczyste wręczenie nagród, odbędzie się 9 marca 2020 roku.

KTO ZASIĄDZIE W JURY PLEBISCYTU LIRENE: KOBIETA. INNOWACJA. NATURA.?

Siłą Lirene są kobiety, zatem dobór członkiń Jury Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura nie był przypadkowy. Dorobek i całokształt działań każdej z nich to dowód na to, że da się połączyć wszystkie trzy elementy uwzględnione w konkursu marki – nowatorskie i odważne pomysły, dbałość o naturę, a jednocześnie wymagającą, choć subtelną rolę kobiety – liderki.

W Jury konkursowym zasiadły więc: Dorota Czekaj – współzałożycielka, fundatorka i wiceprezeska zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, współzałożycielka Funduszu VC Black Swan, Olga Malinkiewicz – współzałożycielka i CTO Saule Technologies, jednej z pierwszych na świecie i najbardziej liczących się firm rozwijających technologię perowskitowych ogniw słonecznych, Katarzyna Kalinowska – naczelna magazynu lifestylowego Polki.pl oraz Joanna Orfinger – global brand manager marki Lirene. Ostatnią członkinią Jury, a jednocześnie ambasadorką plebiscytu została Katarzyna Gandor – biotechnolożka, popularyzatorka wiedzy, vlogerka i pasjonatka technologii.

Członkinie Jury to ekspertki oraz wybitne znawczynie w swoich dziedzinach. Co więcej, są aktywistami żywo zainteresowanymi bieżącymi sprawami, którym los naszej planety nie jest obojętny. Życie w przyjaźni z naturą, szerzenie idei bycia eko oraz namawiania do tego innych to znacząca część ich codziennych działań.

WYRÓŻNIENIE EKO INICJATYW CZĘŚCIĄ EKOLOGICZNEJ STRATEGII LIRENE

Sama marka nie pozostaje w tyle i nieustannie dąży do zmiany nawyków i świadomości ekologicznej w wielu aspektach.

W zakresie rozwiązań systemowych Lirene podejmuje szereg działań na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego, takich jak rezygnacja z celofanu we wszystkich nowych liniach wprowadzanych na rynek, prace nad zmniejszeniem ilości plastiku w etykietach i opakowaniach.

Dodatkowo, marka aktywnie szuka alternatywnych rozwiązań dla opakowań plastikowych, które będą bardziej przyjazne środowisku – dobrym przykładem są opakowania z trzciny cukrowej, zastosowane w nowej linii Lirene Natura.

Więcej informacji o plebiscycie można znaleźć na stronie: www.kameny.lirene.pl

# Newsy producenci

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Brand Manager - rekrutacja ukryta Oferta pracy: Export Manager/rekrutracja ukryta Oferta pracy: Dr Grehen - Specjalista działu sprzedaży i mediów społecznościowych Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Oferta pracy: Torf Corporation - Specjalista ds. digital marketingu Oferta pracy: Dax Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja - Menedżer ds. E-commerce Oferta pracy: Drogerie Natura - Brand Manager (kosmetyki kolorowe, marki własne) Oferta pracy: Sanofi - Specjalista Technolog w Dziale Badawczo-Rozwojowym(R&D) Oferta pracy: Maurisse - Specjalista ds. marketingu - Product Manager Oferta pracy: Elfa Pharm Polska - Specjalista ds. marketingu internetowego i social media Oferta pracy: Technolog Kosmetyków Naturalnych Oferta pracy: Key Account Manager Oferta pracy: NATURATIV Szef Sprzedaży i Rozwoju Rynku - Polska Oferta pracy: Technolog - MPS Koszalin Oferta pracy: Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Barwa - Krajowy Koordynator ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Partner of Promotion - Specjalista ds. PR Oferta pracy: Miraculum - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm Manager ds. Zakupów Działu Kosmetycznego Oferta pracy: Beliso - Export Manager Oferta pracy: Laboratorum Kosmetyczne Dr Irena Eris: Koordynator Wsparcia Sprzedaży - Europa Wschodnia Oferta pracy: Veoli Botanica - Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Farmona - Marketing Manager Oferta pracy: 4mass Regionalny Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Floslek - Specjalista ds. marketingu&PR Oferta pracy: Jeronimo Martins - Menedżer ds. Marketingu Digital Oferta pracy: Miya Cosmetics - Digital Manager Oferta pracy: Miya Cosmetics - Specjalista ds. sprzedaży Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego