Ultra kobiecy przekaz w kampanii zapachu Boss Alive
Ultra kobiecy przekaz w kampanii zapachu Boss Alive

Cztery niezwykłe kobiety i jeden zapach: BOSS ALIVE. Emma Roberts, Laura Harrier, Bruna Marquezine i Chloe Bennet zostały obsadzone przez markę BOSS Parfums w roli bohaterek inspirującej nowej kampanii reklamowej, która ukazuje nowoczesną i wielowymiarową twarz kobiety marki: beztroskiej, pewnej siebie i inspirującej.

Emma RobertsW kampanii BOSS ALIVE, realizowanej wyłącznie przez kobiety, kluczowe jest pytanie: „Dzięki czemu czujesz, że żyjesz pełnią życia?”. Przekaz ma zachęcać kobiety na całym świecie, aby uwierzyły w siebie, urzeczywistniały swoje pasje i podążały własną drogą.

„Jako aktorka jestem przyzwyczajona do wcielania się w różne postacie, więc bycie sobą w tej kampanii było dla mnie wyzwalające. Podczas zdjęć czułam się bardzo pewna siebie. Nic nie może się równać z tym uczuciem” – podkreśla Emma Roberts.

"Uwielbiam sposób, w jaki kampania przedstawia kobiecy świat, zwłaszcza takie aspekty, jak wspólnota i przyjaźń między kobietami” – dodaje Bruna Marquezine.

„Wspaniale jest być częścią projektu zrealizowanego całkowicie przez kobiety. Podoba mi się pomysł połączenia tych wszystkich innowacyjnych sił, aby stworzyć coś nowego” – mówi Laura Harrier.

„Pozostałe uczestniczki kampanii są niesamowite, a nasza współpraca była świetna, ponieważ mamy ze sobą wiele wspólnego, a jednocześnie bardzo się różnimy. Młoda kobieta może spojrzeć na nas i dostrzec samą siebie w jakiejś części każdej z nas” – zauważa Chloe Bennet.

#FeelALIVE

Zapachy BOSS są produkowane i dystrybuowane przez firmę Coty.

 

# Newsy producenci
reklama