- Za nami historyczny miesiąc, osiągnęliśmy rekordowe miesięczne wyniki sprzedaży, największe od prawie 10 lat. Dynamika wzrostu sprzedaży przerosła nasze oczekiwania i potwierdza słuszność realizowanych działań. Widzimy niespotykane wcześniej zainteresowanie nową linią produktów pod marką WARS – new retro, której design wraca do lat 70-tych, w nowoczesnych opakowaniach, ekologicznych i skutecznych recepturach. Jesteśmy dumni, że ambasadorem marki został Mikołaj Roznerski. Wierzymy, że pomoże nam w dotarciu do młodego pokolenia i przekonania, że produkty polskiej marki bazującej na 50-letniej historii i nowoczesnych formułach są ciekawą alternatywą do produktów zagranicznej konkurencji. Niesamowitą dynamikę zawdzięczamy również marce JOKO oraz Miraculum. Kolekcja JOKO VEGE i perfumy Miraculum spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony kupców. Naturalna linia JOKO VEGE oparta na recepturach wegańskich i ekologicznych opakowaniach z trzciny cukrowej za chwilę będzie dostępna w największej sieci drogeryjnej w Polsce. Jestem przekonany, że nowe produkty spotkają się z dobrym przyjęciem ze stromy wiernych klientów naszych marek. Jesteśmy im bardzo wdzięczni, że są z nami przez prawie 100 lat - komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum S.A.
Narastająco, w okresie styczeń-sierpień 2021 roku Spółka szacuje przychody ze sprzedaży netto na poziomie 19.654 tys. złotych, co stanowi wzrost o 33% w stosunku do okresu styczeń-sierpień 2020 roku, kiedy to wyniosły one 14.788 tys. złotych.
Marka Miraculum nadal rośnie, głównie za sprawą nowości w kategorii pielęgnacja twarzy i perfumerii. Cieszy również stabilizacja sprzedaży eksportowej.
Celem zarządu najstarszej w Polsce spółki kosmetycznej, jest utrzymanie stabilnej sytuacji firmy, a tym samym zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i wieloletnim kontrahentom w Polsce i na świecie.