Producent biżuterii wchodzi w zapachy
Producent biżuterii wchodzi w zapachy

Jubilerska marka W.Kruk postanowiła poszerzyć swoje portfolio o perfumy. Kolekcja inspirowana jest wyjątkowością najdroższych kamieni szlachetnych. Producent zapowiada mocne wsparcie promocyjne tej nowości w ofercie.

Hasłem nowej kolekcji zapachów oraz jej kampanii reklamowej jest „W.Kruk. Tak pachnie blask”.

Na rynku debiutują cztery nowe zapachy marki: Rose, Blue, Pure i Black. Są to wody perfumowane będące połączeniem nowatorskich i klasycznych kompozycji zapachowych stworzonych na bazie składników haute parfumerie. Każdy z zapachów odzwierciedla różne oblicza diamentów, począwszy od ich szlachetności i elegancji, przez przejrzystość i nowoczesność aż po zmysłowość i eteryczność.

Każdy flakonik ozdobiony jest jubilerską tabliczką z mosiądzu, a kolory opakowań odpowiadają barwom najbardziej pożądanych kamieni jubilerskich. Zapachy będą dostępne w salonach firmowych W.Kruk, na wkruk.pl oraz od października w sieci perfumerii Sephora i na sephora.pl. 50 ml flakon kosztuje 299 zł.

- W kampanii pokazujemy niezwykłą moc diamentów, które są najbardziej pożądanymi i najrzadszymi kamieniami świata. Ich zapach otula i sprawia, że zmysłowo unosimy się nad ziemią - komentuje Daria Szajnar, dyrektor marketingu W.Kruk.

To pierwsza w historii marki kompleksowa kampania poświęcona produktom innym niż biżuteria. Działania zostały zaprojektowane z myślą o wykorzystaniu potencjału wielu wzajemnie uzupełniających się kanałów komunikacji – luksusowe wody perfumowane W.Kruk pojawią się w reklamach w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz w digitalu. Firma współpracować będzie także z influencerami, przeprowadzi działania PR oraz wyemituje spoty reklamowe w telewizji i w kinach.

Film reklamowy perfum W.Kruk.

 

# Newsy producenci
reklama