To, co wyróżnia tę markę na rynku to piękne zapachy oraz tworzenie produktów, które sprawiają, że codzienne czynności oraz dbanie o siebie stają się prostsze i przyjemniejsze.
W swojej ofercie ma perfumy komponowane z francuskich olejków zapachowych z Grasse, wegańskie kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów bogate w aktywne składniki, naturalne oleje i ekstrakty, kosmetyki kolorowe inspirowane francuskim podejściem do piękna o delikatnych formułach oraz pachnące środki czystości i kosmetyki do wnętrz.
Po trzech latach funkcjonowania w branży, marka jest obecna już na ponad 30 rynkach, m.in. w Hiszpanii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Czechach, we Francji, w Rosji, Mongolii, Grecji i na Cyprze. Jesienią otworzyła swoje kolejne oddziały – w Rumunii i we Włoszech. Przez ostatni rok znacznie powiększyła międzynarodowe grono współpracujących z nią partnerów.
Wprowadziła także do oferty nowości we wszystkich seriach produktów, są to m.in. nowe perfumy odzwierciedlające światowe trendy w perfumiarstwie, linia odbudowująco-ochronnych, wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów, wodoodporne kredki do oczu i stylizacji brwi o delikatnych formułach idealnych dla osób o wrażliwej skórze czy płyn do prania odzieży sportowej, który chroni strukturę, właściwości i kolor tkanin i zawiera innowacyjną technologię neutralizującą przykre zapachy.
2019 rok był dla marki także czasem nagród i wyróżnień. Produkty Prouvé zostały docenione przez jury oraz przez konsumentów, zyskując kolejne tytuły. Kolekcja innowacyjnych perfum molekularnych otrzymała statuetkę Love Cosmetics Awards oraz Influencer’s Top 2019. Ekskluzywne perfumy Blossom Symphony zostały wyróżnione tytułem Superprodukt Świata Kobiety 2019. Sama marka oraz jej twórczyni i właścicielka – Katarzyna Trawińska, także otrzymały nagrody i wyróżnienia za swoją działalność biznesową i społeczną.