Pasja to słowo, które w naturalny sposób łączy Natalię Janoszek i polską markę luksusowych kosmetyków do makijażu. Pasja doprowadziła aktorkę do statusu gwiazdy na rynku indyjskim i w krajach arabskich, czego dowodem jest najnowsza okładka L`officiel Arabia. Pasja założycielek Affect Cosmetics, Agnieszki Kuśnierz i Beaty Łysoń - Dobrocińskiej, pozwoliła osiągnąć polskiej marce sukces biznesowy i wizerunkowy na 20 rynkach europejskich, azjatyckich i afrykańskich. Na tym jednak nie koniec. Okładka L`Offciel Arabia z udziałem Jaroszek jest zapowiedzią ekspansji AFFECT do krajów Orientu.
„Ekspansja na rynki arabskie to naturalny proces rozwoju marki” - mówią jej założycielki. „Według naszych prognoz sprzedaż kosmetyków premium na świecie będzie rosła, a Affect jest marką premium. Jest tak postrzegana szczególnie w krajach arabskich, gdzie marka jest już dostępna, m. in. w Libii, Kuwejcie, Katarze. Tamtejsze konsumentki doceniają nas za jakość i biżuteryjne opakowania niczym z "Baśni z 1001 nocy". Dlatego zdecydowałyśmy się na rozszerzenie obecności na Bliskim Wschodzie” - dodają z dumą twórczynie marki.