Linia trzech wód perfumowanych inspirowanych magią muzyki Fryderyka Chopina, oddaje nieprzemijające piękno i charakter jego onirycznych kompozycji, tak różnorodnych w swojej melodii, dynamice, rytmie.
Zapachy powstały przy współpracy z laboratorium perfumeryjnym Mo61.
Oddałem się całkowicie tworzeniu wód perfumowanych Chopin, bo zapachy to też całe moje życie. Jestem dumny, że możemy jako Mo.61 brać udział w tym pionierskim projekcie
– powiedział Michał Jeger, wspólnik Mo. 61 Perfume Lab.
Marka Chopin, tworzona jest przez wizjonerów, bardzo nowocześnie, my jako firma o niemal 240 letniej tradycji, wnosimy pożądaną w sztuce perfumiarstwa tradycję i know-how. Kompozycje zapachowe Chopin stworzone są z surowców najwyższej jakości. Bez kompromisów
– dodaje Magda Bielecka, przedstawiciel firmy Jean Niel na Polskę.
Kolekcja zapachów eau de parfum marki Chopin zainspirowana została trzema formami muzycznymi, typowymi dla mistrzowskiej twórczości Fryderyka Chopina.
Marka Chopin proponuje intrygujące i niebanalne zapachy, które wyrażają wszystko to, za czym podąża współczesny mężczyzna, dają poczucie dyskretnego luksusu i doskonałej równowagi. Ponadto są gęste i trwałe, co wynika nie tylko z zastosowanych składników, ale i koncentracji eau de parfum. Na skórze rozwijają się leniwie, nie epatując otoczenia swą mocą. Choć stanowią odrębne byty, skomponowane zostały tak, by każdy mógł kreatywnie łączyć je na skórze.
Wszystkie perfumy Chopin powstają w Europie. Miraculum podjęło współpracę z najstarszą wytwórnią perfum w Grasse, która na rzecz naszych kompozycji zapachowych wyselekcjonowała tylko czyste i naturalne olejki eteryczne lub wysokiej jakości molekuły, respektując prawa natury i francuskie tradycje perfumeryjne.
Flakon perfum formą nawiązuje do architektury brutalizmu Le Corbusiera. Konsekwentna symetria w geometrii bryły łamanej ostrymi rantami odsyła do skojarzeń monumentalności, mocy i męskości. Masywność butelki podkreślona przez subtelne i minimalistyczne podcięcia harmonizuje z całością tworząc przekaz archetypicznej siły męskiego świata. Przemyślana forma łączy się z nieoczywistością promieni światła załamanych pryzmatem ścian bryły, wprowadzając nutę niedopowiedzenia. Zwieńczenie konstrukcji flakonu zostaje domknięte kontrapunktową, kubistyczną formą wieka w kolorze stalowej szarości. Zapachy zamknięto w luksusowych kartonach o kształcie prostopadłościanu z logo marki Chopin.
Barwy opakowań nawiązują do kolorów ziemi i natury. Odcień Graphite black – OP. 9 - ucieleśnia mrok nocy rozświetlonej księżycowym blaskiem, oddaje kolor tajemnicy jaką kryje noc. Słomkowy kolor OP. 28 barwi delikatnie szkło nawiązując do jednego z najcenniejszych kruszców ziemi – złota. Barwa Moss green – OP. 25 - swą roślinną głębią zieleni, subtelnie przygaszoną leśną mgłą nawiązuje do spokoju i siły drzew.
Ten wyjątkowy design został wyprodukowany w Polsce przez Grupę Heinz. Całość doskonale komponuje się z charakterem zamkniętych w nich wód perfumowanych. Oszczędna stylowa grafika oraz nazwy w formie numerów dodają całości ekskluzywnego charakteru.
To co przyświecało naszej pracy to bezkompromisowość, pragnęliśmy zaoferować produkt najwyższej jakości, będący przykładem współczesnego dążenia do zachowania doskonałości określanej jako „Chopin level”
– podsumowuje Tomasz Sarapata, prezes Miraculum S.A.