Pat&Rub marką mocno angażującą w social mediach
Pat&Rub marką mocno angażującą w social mediach

fot. Facebook/ PAT&RUBLipiec należał do Pat&Rub. Marka kosmetyczna, której właścicielką jest prezenterka TVN Kinga Rusin, miała w lipcu najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród profili marek kosmetycznych – wynika z raportu firmy Sotrender.

Profil Pat&Rub ma 176 tys. fanów (nie załapał się do pierwszej 20. najpopularniejszych profili kosmetycznych w Polsce), ale mimo to wywołuje największe zaangażowanie użytkowników Facebooka - 9,9 tys. użytkowników wykonało na nim w lipcu przynajmniej jedną czynność: polubiło, skomentowało lub udostępniło post (wzrost zaangażowania o 26 proc. w porównaniu z czerwcem br.). Jednocześnie profil ten ma najwięcej aktywnych użytkowników, którzy w lipcu wykonali 51,4 tys. aktywności.

Najwięcej fanów na Facebooku ma profil marki Avon Polska – prawie 760 tys. fanów. W czołówce najpopularniejszych profili kosmetycznych znalazły się również: Indigo Nails Lab Polska (683 tys. fanów), Rossmann Polska (562 tys.), Nails Company (546 tys.), NeoNail (525 tys.). Wszystkie z wymienionych profilów odnotowały wzrost liczby fanów o ok. 1 proc.

Najpopularniejszy post (z największym wskaźnikiem wszystkich aktywności w obrębie fan page'a) opublikowano 5 lipca na profilu Wizaż.pl. Wpis odnosił się do humorystycznego filmiku, na którym widać było, jak mężczyzna dźwiga walizkę większą od niego. Post miał 1,3 tys. reakcji (post polubiło 840 osób, udostępniono go 140 razy oraz pojawiło się pod nim 4,9 tys. komentarzy).

# Newsy producenci
reklama