Oriflame, #PięknaSobota i Natalia Szroeder
Oriflame, #PięknaSobota i Natalia Szroeder

Marka Oriflame rozpoczyna współpracę z piosenkarką Natalię Szroeder. Wspólne działania startują od czerwca wraz z launchem projektu #PięknaSobota.

Natalia ceni sobie krótkie chwile tylko dla siebie, czas spędzony z najbliższymi oraz małe, kobiece przyjemności, takie jak dbanie o swoją urodę. Filozofia, którą wyznaje - życiowy minimalizm, życie w zgodzie z naturą i rodzinne ciepło - znalazła idealne odzwierciedlenie w wartościach Oriflame. 

Szwedzka marka jest obecna na rynku od ponad pięćdziesięciu lat. Sukcesywnie wspiera na szeroką skalę kobiety na całym świecie (w Polsce poprzez Fundację "Oriflame Spełniamy Marzenia" oraz projekty marketingowe, takie jak "Piękna tak jak chcę"). Wizja Oriflame i artystki okazała się wspaniałym polem do współpracy przy nowym projekcie #PięknaSobota.

Oriflame kontynuuje swoją misję mówienia głośno o tym, że każda kobieta może być piękna tak, jak chce i używać produktów takich, jak chce. Marka idzie o krok dalej i pragnie odczarować sobotę - dzień poświęcany na porządki, zakupy i nadrabianie zaległości w pracy - i sprawić, aby ten dzień stał się dniem piękna - poświęconym kobiecym momentom.

Projekt rusza od czerwca. Będzie pojemną  bazą dla licznych konkursów w Social Mediach, akcji specjalnych, premier produktowych.  
 
Od teraz każda sobota to dzień dobrego samopoczucia i pięknych chwil poświęconych dla siebie. To właśnie dlatego ambasadorką #PięknejSoboty została młoda, utalentowana i pełna energii Natalia Szroeder, która nie boi się wyzwań i jest głosem swojego pokolenia.  
# Newsy producenci
reklama