Organizowany od ponad 30 lat jest przepustką do kariery w modelingu. W tym roku, po raz pierwszy, Natura Siberica postanowiła przyznać nagrodę „True Beauty Nature”. Nagrodę, która jest uznaniem dla naturalności.
Podczas tegorocznej polskiej edycji modele oraz modelki będą prezentować kreacje znanych polskich projektantów. Dodatkowym wydarzeniem, będzie przyznanie po raz pierwszy w historii konkursu, nagrody specjalnej “True Beauty Nature” od marki Natura Siberica.
Trend powracania do natury widoczny jest w ostatnim czasie szczególnie w branży modowej oraz kosmetycznej. Nic dziwnego. Natura oznacza piękno i niepowtarzalność. Natura to siła i dzikość, a jednocześnie spokój i indywidualizm. Za to świat mody i kosmetyków pokochał naturę Za to, że pozwala nam wyrażać siebie. Świat fashion stawia na naturalne kolory i materiały, natomiast branża beauty na naturalne składy i efekty. Dzięki temu, możemy podkreślać to co w nas piękne i charakterystyczne. Możemy swobodnie wyrażać swój nastrój i emocje. Nie musimy się już zakrywać i maskować - możemy od tego odetchnąć. Naturalność jest teraz w cenie.
Laureaci konkursu "True Beauty Nature” będą mieli możliwość współpracy przy kampanii najnowszej serii do włosów. Hair Evolution jest pierwszą profesjonalną linią kosmetyków naturalnych, a jej premiera odbyła się w tym roku w drogeriach Hebe. - Tak jak wszystkie nasze kosmetyki, tak również i ta seria stworzona została z syberyjskiej roślinności. Doceniamy jej piękno, dzikość oraz wytrwałość, dlatego dokładnie tego samego będziemy szukać w finalistach konkursu The Look Of The Year. Chcemy by zwycięzca odznaczał się takimi samymi unikatowymi cechami. Piękno wewnętrzne powinno iść w parze z pięknem zewnętrznym, dlatego też, szukamy osoby, której atutem będą piękne i zdrowe włosy. Chcemy wspólnie stworzyć kampanię, w której unikalność naszych produktów będzie współgrała z osobowością i wyglądem zwycięzcy. Chcemy, aby była to osoba, która urzeka naturalnością i klasą jednocześnie onieśmielając swoją dzikością oraz pięknem - mówi Maciej Gromek, brand manager Natura Siberica