Najnowsza kampania marki AVON pokazuje, że źródłem piękna i wewnętrznego spokoju jest akceptacja własnego ja. Współczesny świat nakłada na kobiety presję bycia perfekcyjnymi, a AVON zachęca je, by po prostu były sobą.
AVON EVE Truth to czwarty zapach w kolekcji sygnowanej przez Małgorzatę Kożuchowską, która powstała, by podkreślić każdą z odsłon kobiecości. Najnowsza kompozycja – AVON EVE Truth została stworzona dla kobiet, które czują radość z bycia sobą i chcą to pokazać całemu światu
– mówi Anna Werstler, dyrektor marketingu CE AVON.
Zachęcamy kobiety do akceptacji siebie, do znalezienia spokoju wewnętrznego, uwierzenia, że najpiękniejsze stają się wtedy, gdy są po prostu sobą. W tej kampanii pokazujemy Małgosię Kożuchowską nie jako gwiazdę na czerownym dywanie, ale naturalną, szczęśliwą i pewną swojej kobiecości
– mówi Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji, członek zarządu w AVON Cosmetics Polska.
Małgorzata Kożuchowska pojawi się na okładce katalogu AVON nr 3/2019, dostępnego na rynku od 7 lutego. Kampania startuje 4 lutego. Spoty telewizyjne będą emitowane na antenie głównej TVN, Polsat i TVP, w kobiecych kanałach tematycznych oraz na platformach VOD i Ipla. Kampania obejmuje także działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.