LOréal wprowadza na polski rynek sensor My Skin Track UV
L'Oréal wprowadza na polski rynek sensor My Skin Track UV

Firma L'Oréal, lider w dziedzinie beauty-tech, wprowadził na polski rynek My Skin Track UV - pierwszy spersonalizowany sensor, który w połączeniu z aplikacją, mierzy poziom promieniowania UV, zanieczyszczenie i wilgotność powietrza oraz stężenie pyłków.

Kontynuując wieloletnie zaangażowanie w badania i tworzenie innowacji związanych z bezpieczeństwem skóry i ochrony przed promieniowaniem słonecznym, L'Oréal zaprezentował My Skin Track UV – pierwsze działające bez baterii elektroniczne urządzenie do pomiaru m.in. promieniowania UV. Dzięki precyzyjnemu czujnikowi i połączonej z nim aplikacji, która śledzi poziom zanieczyszczeń, stężenie pyłków czy wilgotność powietrza, My Skin Track UV pozwala użytkownikom zadbać o skórę i chronić ją przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych.

- Nasze badania wykazują lepsze zrozumienie wśród konsumentów negatywnego wpływu promieniowania UV na ich skórę –  powiedziała Guive Balooch, wiceprezes i globalny wiceprezes L'Oréal’s Global Technology Incubator. –  Stworzyliśmy  sensor, aby zintegrować się z codzienną rutyna pielęgnacyjna osób, które go używają. Mamy nadzieję, że wprowadzenie tej technologii rozwiązywania problemów ułatwi ludziom zmianę nawyków na te bezpieczniejsze dla skóry.

Prosty w obsłudze

My Skin Track UV, laureat wielu nagród, mierzy zarówno promieniowanie UVA, jak i UVB. Zapewnia natychmiastową aktualizację pobranych danych oraz pozwala na ich przechowywanie do trzech miesięcy. Czujnik, niewymagający użycia baterii,  jest aktywowany przez słońce, a zasilany jest przez smartfon użytkownika za pomocą technologii NFC. Przekaźniki My Skin Track UV wysyłają dane do aplikacji powiązanej z urządzeniem. Dzięki łatwej obsłudze, za pomocą jednego przycisku użytkownicy po prostu wybierają My Skin Track UV w smartfonie, aby zaktualizować program.

Nie tylko pomiar UV...

Oprócz obszernych danych dotyczących promieniowania UV, aplikacja – która sprawnie integruje się z Apple HealthKit – podaje informacje na temat poziomu wilgotności, stężenia pyłków i zanieczyszczenia powietrza. Stworzony we współpracy z projektantem Yvesem Beharem, niewielki czujnik ma szerokość 12 mm i wysokość 6 mm, jest wodoodporny i można go wygodnie przymocować do ubrania lub akcesoriów.

Rosnący rynek beauty devices

My Skin Track UV został opracowany wspólnie z marką L'Oréal La Roche-Posay, która ściśle współpracuje ze środowiskiem naukowym i dermatologami w celu stworzenia bezpiecznych i skutecznych produktów do pielęgnacji skóry dla pacjentów na całym świecie. Linia produktów przeciwsłonecznych Anthelios La Roche-Posay zdobyła ponad 60 nagród branży kosmetycznej. W 2016 r. La Roche-Posay i L'Oréal wprowadziły na rynek pierwszy w historii czujnik do monitorowania ekspozycji skóry na promienie UV – My UV Patch. Przeprowadzone później badania konsumenckie pokazały poprawę zachowań konsumentów dotyczących bezpiecznego przebywania na słońcu, przy czym 34 procent uczestników częściej stosowało filtry przeciwsłoneczne, a 37 procent z nich szukało schronienia w cieniu.

Zarówno My Skin Track UV, jak i My UV Patch są wynikiem partnerstwa i wspólnie prowadzonych badań L'Oréal i profesora Johna Rogersa z Northwestern University oraz dwóch wiodących firm produkujących technologie wearables  – MC10 i Wearifi.

– Od ponad 40 lat La Roche-Posay angażuje się w pionierskie badania naukowe, aby dostarczać konsumentom najlepsze rozwiązania dermatologiczne. Obecnie technologie medyczne i innowacje, takie jak My Skin Track UV, stanowią ogromną szansę na zaoferowanie bardziej spersonalizowanych rozwiązań i dalszą edukację konsumentów w zakresie pielęgnacji skóry –  powiedziała Laetitia Toupet, dyrektor generalny La Roche-Posay. – Jest to jeszcze ważniejsze w świecie, w którym wzrasta zarówno liczba czynników środowiskowych, które maja negatywny wpływ na skórę jak i problemów ze skórą.

My Skin Track UV, opracowany przez Inkubator Technologiczny L'Oréal został zaprezentowany na targach Consumer Electronics Show. Produkt dostępny jest na stronie apple.com, w tym również w Polsce.

# Newsy producenci
reklama