Lajuu zapowiada kampanię crowdfundingową. Marka współtworzona przez Weronikę Rosati chce podbić polski i zagraniczny rynek

Lajuu zapowiada kampanię crowdfundingową. Marka współtworzona przez Weronikę Rosati chce podbić polski i zagraniczny rynek

Zainspirowana kalifornijskim słońcem i naturalną pielęgnacją, spółka Lajuu, wprowadza na polski rynek nową markę stworzoną wspólnie z aktorką Weroniką Rosati. Innowacyjne komponenty, naturalne i wegańskie receptury oraz etyczna produkcja to cechy kosmetyków, które w sprzedaży będą dostępne już w maju br.

Wejściu produktów na rynek towarzyszyć będzie kampania crowdfundingowa, która w kwietniu br. wystartuje na platformie Beesfund.com. Nowy podmiot chce pozyskać blisko 1 milion złotych na rozwój swojego biznesu oraz podbicie rynku nie tylko polskiego, ale i amerykańskiego.

Polski rynek kosmetyków jest obecnie szóstym co do wielkości w Europie, a jego wartość przekracza 18 mld zł. Coraz większą popularnością w Polsce cieszą się kosmetyki naturalne – w 2018 roku wartość tego rynku wyniosła 0,9 mld zł i już wtedy produkty z tej kategorii odpowiadały za prawie 4 proc. wartości całej branży kosmetycznej. Jak zauważają analitycy PMR w raporcie „Analiza rynku kosmetycznego i prognozy rozwoju na lata 2020-2025” popularność naturalnych preparatów pielęgnacyjnych w nadchodzących latach będzie stale rosnąć, na co wpływać będzie wzmocnienie trendów związanych ze zdrowym stylem życia.

Wykorzystując dobre prognozy dla branży, a także trend wegańskich i naturalnych składów, spółka Lajuu SA, wprowadza nową markę do pielęgnacji klasy premium, której sekretem są innowacyjne receptury i wyselekcjonowane składniki. Zaangażowanie w biznes celebrytki, posiadającej szerokie grono odbiorców zarówno w Polsce, jak i zagranicą, ma wpłynąć na sukces rynkowy marki.

Z miłości do naturalnych kosmetyków

Za nową spółką Lajuu stoi sztab specjalistów doświadczonych m.in. w tworzeniu, rozwoju i wprowadzaniu na rynek kosmetyków naturalnych. Wśród nich jest Aneta Stacherek, która 3 lata temu, chcąc zagospodarować niszę na rynku produktów naturalnych, stworzyła markę Bellamama z produktami dla kobiet w ciąży i po porodzie. Preparaty powstawały z własnej potrzeby oraz wieloletniej pasji do naturalnej pielęgnacji.

- Kilka lat temu jako przyszła mama i miłośniczka naturalnej, świadomej pielęgnacji utwierdziłam się w przekonaniu, że polski rynek – choć bogaty w kosmetyki naturalne – pominął produkty, które oprócz właściwego składu (bez sztucznych, toksycznych dodatków), będą miały subtelny, niedrażniący zapach. Na rynku funkcjonowały oczywiście brandy apteczne bezzapachowe, jednak ich skład pozostawiał wiele do życzenia. Poszukując preparatów, które będą w stu procentach odpowiadały moim potrzebom trafiłam na niszę na rynku kosmetyków naturalnych i  zdecydowałam się ją wypełnić – mówi Aneta Stacherek, założycielka marki Bellamama oraz prezes zarządu Lajuu SA. – Przy współpracy z ekspertami, opracowałam receptury i koncepcje produktów Bellamama, a później sprzedawałam je na niewielką skalę. W ubiegłym roku, mimo panującej pandemii, sprzedaż w sklepie internetowym rok do roku wzrosła o około 50 proc. Wykorzystując zainteresowanie naturalną pielęgnacją, dobrą sytuację rynkową oraz zdobywaną przez lata wiedzę, połączyłam swoje siły z zespołem, który ma doświadczenie biznesowe oraz z Weroniką Rosati. W ten sposób stworzyliśmy markę Lajuu – komentuje Stacherek.

Marka stawia na e-commerce

W ostatnich miesiącach rośnie znaczenie kanału e-commerce w kontekście sprzedaży kosmetyków naturalnych, co ma związek m.in. z wprowadzanymi obostrzeniami w handlu. Według badania Kantar Millward Brown obecnie już co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci (35 proc. respondentów). Idąc tym tropem, głównym filarem biznesu Lajuu i kanałem dystrybucji będzie własny sklep internetowy, który wystartuje już w maju. W pierwszej kolejności w sprzedaży pojawi się gotowa już linia kosmetyków brązujących o naturalnych, wegańskich składach. Produkty będą pozbawione typowego dla samoopalaczy zapachu. Następnie w sklepie pojawią się preparaty antyoksydacyjne oraz regenerujące. Ich bazą i głównym składnikiem jest woda kokosowa, wydobywana z wnętrza bardzo młodych kokosów, sprowadzana m.in. z Hawajów.

Crowdinvesting na blisko 1 mln zł

Wejściu na rynek marki Lajuu będzie towarzyszyć kampania crowdfundingowa, która w kwietniu br. ruszy na platformie Beesfund.com. Dzięki niej społeczność będzie mogła kupić akcje spółki o łącznej wartości 995 000 zł i współtworzyć ten biznes. – Do naszego biznesu zapraszamy grono inwestorów indywidualnych zainteresowanych rozwojem na rynku kosmetyków naturalnych, którzy podobnie jak my, widzą jego ogromny potencjał, a także pasjonatki i pasjonatów naturalnej pielęgnacji, którzy razem z nami chcą współtworzyć wysokiej jakości produkty – mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu. W ramach finansowania społecznościowego (crowdinvestingu) Lajuu SA chce pozyskać blisko 1 mln złotych.  – Dzięki zebranym środkom poszerzymy ofertę produktów Lajuu oraz rozwiniemy naszą markę nie tylko na rynku polskim, ale także amerykańskim, który również jest naszym celem – dodaje Kibalczyc.

Twórcy Lajuu stawiają na aktywne, skoncentrowane formuły oraz składy pochodzenia naturalnego tj. ekstrakty i oleje roślinne. Wzbogacają je innowacyjnymi komponentami takimi jak: bioferment z bambusa, lift oleoactif czyli roślinny botoks czy lingostem, otrzymywa­ny z roślinnych komórek macierzystych z borówki brusznicy. Pozyskane w ramach kampanii środki zostaną przeznaczone także na wdrażanie kolejnych innowacyjnych składników.

– Cieszę się, że jestem częścią Lajuu i razem z doświadczonymi osobami, ekspertami w swoich specjalizacjach, biorę udział w tworzeniu, wprowadzeniu i rozwoju marki z produktami pielęgnacyjnymi o jakich zawsze marzyłam. Naturalnymi, wegańskimi, nietestowanymi na zwierzętach – mówi Weronika Rosati, dyrektor kreatywna marki Lajuu. – Dzięki crowdfundingowi każdy może stać się częścią biznesu Lajuu i razem z nami tworzyć te luksusowe produkty pielęgnacyjne. Jestem przekonana, że kampania pozwoli nam zbudować grono ambasadorów, dla których ważne jest nie tylko to, że produkty Lajuu świetnie pielęgnują skórę, ale przede wszystkim powstają w firmie, która nie krzywdzi zwierząt i nie wpływa szkodliwie na środowisko – podkreśla Weronika Rosati.

# Newsy producenci
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi