- Rynek detaliczny w Polsce stanowił dotychczas duże wyzwanie dla BodyBoom. W większości przypadków półki sieci handlowych są zdominowane przez wielkie koncerny o silnej pozycji rynkowej. Młodym, niszowym markom trudno jest się przebić nawet z najlepszym produktem. Aktualnie, jako marka działająca pod skrzydłami Bielenda Kosmetyki Naturalne, możemy korzystać z potencjału kapitałowego i wypracowanych kanałów dystrybucji firmy Bielenda, dzięki czemu nasze peelingi będą miały szansę dotrzeć do nowych klientek - mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication marki BodyBoom.
Współpracę z siecią Rossmann marka rozpoczyna od peelingów kawowych, które stanowią znak rozpoznawczy BodyBoom, w opakowaniach 100g oraz idealnych na podróż doypackach 30g. Na półkach pojawią się warianty cieszące się największym zainteresowaniem użytkowniczek, wśród nich znajdą się między innymi bestsellery: peelingi kawowe Uwodzicielski Oryginał i Shimmer Gold oraz tegoroczne nowości: peeling kawowy wzbogacony olejem z konopi Cannabis Oil oraz unikatowy na rynku peeling kokosowy Sweet Coco.
Nie bez znaczenia są też korzyści skali, co pozwala zaoferować klientom Rossmanna nowe peelingi w atrakcyjnej cenie 24,99 zł za wariant 100g i 10,99 zł za mniejszą pojemność czyli 30g.
- Liczymy, że rozszerzenie dystrybucji i wejście na półki największej sieci drogeryjnej w Polsce będzie dobrym wstępem do dalszej ekspansji na rynku detalicznym – dodaje Iwona Czopek.
Nowe wersje peelingów wchodzą również do standardowej oferty e-sklepu BodyBoom na www.bodyboom.pl.