AA Aloes Pink to multinawilżający program pielęgnacji każdego typu skóry, a zwłaszcza odwodnionej i wrażliwej, wymagającej ukojenia i regeneracji. Oparty został o działanie różowego ekstraktu z aloesu, który jest zgłoszeniem patentowym Laboratorium Oceanic.
Komunikacja linii realizowana jest głównie we współpracy z inlfluencerami, którzy prezentują nowości z linii AA Aloes Pink, między innymi multinawilżające kremy BB (wyjątkowe połączenie podkładu o lekkim kryciu i supernawilżającego kremu z SPF 15) oraz produkty do pielęgnacji ust (balsam + peeling). Gwiazdą kampanii pozostaje Weronika Bociąg, nominowana przez wizaż.pl do tytułu Influencer Roku. Po raz kolejny w internecie usłyszymy znany już przebój z Tik Toka I like pink, tym razem w nowej, odświeżonej formule, ponieważ we współpracy z agencją marka przygotowała remiks utworu.
W komunikacji influencerskiej duży nacisk marka AA kładzie na wsparcie partnerów biznesowych: Rossmanna i Hebe.