HelloBody deklaruje prośrodowiskowe rozwiązania na rok 2020
HelloBody deklaruje prośrodowiskowe rozwiązania na rok 2020

HelloBody to jedna z aktywniejszych marek beauty w social mediach. Obecnie marka intensywnie komunikuje nie tylko nowe produkty, ale ekologiczne podejście, koncentrując się na minimalizacji odpadów i zmniejszaniu śladu węglowego.

- Jesteśmy świadomi, że podczas produkcji kosmetyków wytwarzamy również mnóstwo śmieci – z powodu opakowań. Czujemy się odpowiedzialni by maksymalnie ograniczać ilość śmieci powstających w związku z korzystaniem z naszych produktów i zanieczyszczających środowisko. Z tego powodu postanowiliśmy poświęcić rok 2020 na rozpoczęcie procesu, który w przyszłości pozwoli nam produkować nasze kosmetyczne niezbędniki w jeszcze bardziej zrównoważony sposób. Będziemy przechodzić na opakowania coraz bardziej przyjazne dla środowiska - czytamy w komunikacie prasowym producenta.

Pierwszy krok w stronę zrównoważonego rozwoju

Jeden z bestsellerowych produktów marki ALOÉ TONIC z kwasami AHA, o działaniu złuszczającym będzie dostępny w limitowanej wersji w nowej buteleczce, wyprodukowanej w całości z tworzywa PCR. PCR to skrót oznaczający „Post-Consumer-Recycled”. Wykorzystane tworzywo pochodzi zatem z produktu, który został już wcześniej zakupiony i zużyty przez innego konsumenta.

Recykling prowadzi do redukcji poziomu wytwarzanych odpadów i emisji CO2. „Stare” materiały wykorzystywane w recyklingu nie trafiają w końcu na wysypiska śmieci. Ponadto, materiały, jakie uzyskujemy dzięki recyklingowi nie są oczywiście tworzone od nowa, lecz tylko przetwarzane: dzięki temu emisja CO2 zredukowana jest nawet o 75 %.

Producent podkreśla również, że wszystkie produkty HelloBody produkowane są w Niemczech. Dzięki temu marka unika transportu na duże odległości i zmniejsza tym samym ślad węglowy.

# Newsy producenci
reklama