Golden Rose z chatbotem na Messengerze
Golden Rose z chatbotem na Messengerze

Marka Golden Rose postanowiła zacieśnić kontakt z konsumntkami i od czerwca urochimiła chatbota. Spotkało się to z życzliwym przyjęciem i sporym zainteresownaiem klientek. Na koniec lipca open rate przesyłanych wiadomości wyniósł aż 96%.

Specjalnie zaprogramowana aplikacja filtruje i dopasowuje odpowiedzi do otrzymanych pytań. Dzięki temu program na bieżąco wyjaśnia wątpliwości, przeprowadza konkursy i zachęca użytkownika do interakcji. Chatbota można wykorzystać także do lokowania sklepów, punktów obsługi czy jako newsletter. Świetnie sprawdza się w zbieraniu danych na temat konsumentów, pozwalając na późniejsze profilowanie użytkowników i darmowy remarketing

W chatbocie Golden Rose dużą popularnością cieszą się porady wizażystki. Jest to sekcja, w której znajdują się najczęściej wyszukiwane wskazówki dotyczące makijażu. Odsyłają one do strony www.goldenrose.pl lub do firmowego kanału You Tube. Równie chętnie użytkownicy korzystają także z możliwości dopasowania makijażu do koloru tęczówki lub lakieru do paznokci. Chatbot Golden Rose po zadaniu kilku praktycznych pytań, przedstawia sugerowaną stylizację oraz podpowiada jakie produkty są niezbędne do jej wykonania.

Sekcja FAQ aplikacji pozwala jego użytkownikom otrzymać odpowiedzi na niektóre pytania w kilka sekund, czyli dokładnie tak, jak tego oczekują. Chatbot Golden Rose służy również do stałej komunikacji. Przesyła fanom informacje o konkursach i nowościach, dzięki czemu mogą być zawsze na bieżąco z tym, co się dzieje w świecie marki. Aplikacja jest dostępna 24 h na dobę. Została stworzona tak, by w przystępny sposób precyzyjnie odpowiadać na potrzeby osób, które z niej korzystają.

- Kluczowe dla przygotowania dobrej nawigacji użytkownika była dogłębna analiza historii rozmów z fankami w aplikacji Messenger. W ten sposób mogliśmy stworzyć ścieżki odpowiadające realnym potrzebom klientów, a następnie ułożyć je w dopasowane menu i zaplanować interakcje - mówi Marcin Olejnik, CEO Chatbots.pl odpowiedzialnej za wdrożenie narzędzia.

Wkrótce chatbot Golden Rose zostanie poszerzony o kolejne funkcje.

- Mamy przygotowany plan rozwoju aplikacji oraz strategię jego wykorzystania uwzględniającą zróżnicowane aktywacje. Będziemy ten kanał rozwijać i dostosowywać do najnowszych trendów, biorąc pod uwagę opinie i potrzeby naszych konsumentów - podkreśla Marta Łucka-Lach, manager ds. marketingu i PR Golden Rose.

# Newsy producenci
 reklama