Przez ten krótki czas produkty Éclat zdobyły uznanie i zaufanie konsumentów, ceniących wysoki standard w przystępnej cenie.
- Éclat z francuskiego oznacza „blask”. Przy tworzeniu marki naszą ambicją było, aby kosmetyki nadawały skórze naturalny, zdrowy blask i wygląd, pozostawiały cerę wygładzoną i promienną – wyjaśnia Olga Chrzanowska, product manager marki.
Éclat to połączenie naturalnych składników o najbardziej skutecznym działaniu z nowoczesnymi technologiami, które pozwalają tworzyć kosmetyki bezpieczne dla skóry, odżywcze, przeciwdziałające starzeniu i niezwykle przyjemne w stosowaniu.
- Misją marki Éclat jest kompleksowe dbanie o potrzeby klientów z każdego przedziału wiekowego, poprzez dostarczanie najwyższej jakości produktów pielęgnacyjnych w minimalistycznych, eleganckich opakowaniach. Podczas tworzenia marki postawiliśmy na kompleksową pielęgnację odpowiednią dla każdego: serumy, peelingi, maseczki i kremy można ze sobą łączyć zgodnie z indywidualnymi preferencjami – podkreśla Olga Chrzanowska.
- Chcemy, by każdy mógł cieszyć się wysokiej jakości kosmetykami w przepięknych, ponadczasowych opakowaniach. Dysponujemy przy tym bogatą wiedzą z zakresu kosmetologii i pielęgnacji - dodaje.
Wśród kosmetyków Éclat cieszących się największym uznaniem, należy wymienić produkty zawierające śluz ślimaka i kwas hialuronowy o działaniu przeciwzmarszkowym i liftingującym, a także linię z olejem różanym i niacynamidem, która wyrównuje koloryt i wygładza skórę. Świetną opinią cieszy się również gama peelingów do twarzy dostosowana do różnych potrzeb skóry.
Asortyment Éclat jest dostępny w ok. 5 tys. aptek, w wiodących drogeriach sieciowych (Super-pharm, Hebe, Natura), także w sklepach zielarsko-medycznych na terenie całego kraju oraz online za pośrednictwem sklepu internetowego www.estore.oceanic.com.pl.