Uruchomieniu serwisu www.dermedicowo.pl. towarzyszy konkurs premiujący najbardziej aktywnych użytkowników, który potrwa do 15.01.2019 r.
Celem projektu jest stworzenie wokół marki Dermedic lojalnej społeczności internetowej zainteresowanej tematyką pielęgnacji i wychowania dzieci, a w konsekwencji zbudowanie zaufania konsumentów do produktów Dermedic Linum Emolient baby, przeznaczonych do pielęgnacji dzieci od 1. dnia życia.
Przy tworzeniu założeń do projektu dermedicowo.pl postawiliśmy na wysoką jakość kontentu, autentyczność i zaangażowanie użytkowników. W tym celu do współpracy przy opracowaniu treści poradnikowych zaprosiliśmy ekspertów z dziedziny dermatologii i położnictwa. Do każdego artykułu przypisany jest quiz sprawdzający wiedzę użytkowników, w ten sposób realizujemy misję edukacyjną wśród młodych mam
– mówi Angelika Popiołek, PR&Media Manager marki Dermedic, odpowiedzialna za realizację projektu.
Redagowanie części lifestylowej portalu www.dermedicowo.pl oddaliśmy bloggerom parentingowym, z kolei za pośrednictwem naszego Forum użytkownicy mogą wymieniać się opiniami i doświadczeniami w zakresie świadomego rodzicielstwa
– dodaje Popiołek.
W serwisie znajdziemy m.in.: artykuły ekspertów - przygotowane przez specjalistów z dziedziny dermatologii i położnictwa, obszerną sekcję Lifestyle - zawierającą artykuły bloggerów, forum do wymiany opinii i nawiązywania kontaktów między rodzicami, a także testy produktowe, dzięki którym konsumenci mogą wypróbować produkty marki.
Za aktywność w serwisie oraz za udostępnianie treści w mediach społecznościowych, uczestnicy otrzymują punkty premiowe, które po zakończeniu konkursu będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody. Pierwsza edycja konkursu potrwa do 15.01.2019 r.
Serwis jest promowany za pośrednictwem mediów społecznościowych.