Coty z nową strategią wzrostu
Coty z nową strategią wzrostu

Amerykański koncern kosmetyczny Coty ogłosił nową długoterminową strategię wzrostu, w której zamierza repozycjonować kluczowe marki konsumenckie, rozwijać biznes w segmencie prestige i pielęgnacji skóry oraz przyspieszyć działania w Chinach.

Na ubiegłotygodniowym spotkaniu z inwestorami zarząd firmy informował, że wzmocni wyniki marek konsumenckich poprzez "odmłodzenie i repozycjonowanie" kilku obszarów swojego portfolio.

CoverGirl, Sally Hansen, Rimmel, MaxFactor i Adidas to jedne z marek, poprzez które Coty ma nadzieję osiągnąć lepsze wyniki, skupiając się na kapitale marki, kluczowych trendach, jasnych celach konsumenckich i innowacyjności produktów.

W szczególności w przypadku CoverGirl nastąpi zmiana strategii marki poprzez wykorzystanie jej dziedzictwa jako lidera w branży kosmetycznej oraz wspieranie wprowadzania nowych produktów, które będą adresowane do szerokiej grupy konsumenckiej. Producent zaplanował dużą kampanię marketingowej dla tej 60-letniej marki. W projekcie "Simply Ageless" powróci Niki Taylor, która była ambasadorką marki CoverGirl w USA w latach 90-tych, a emisja nowego spotu przewidziana jest jeszcze w kwietniu.

Poza markami do makijażu, Coty rozbudowuje swoje portfolio w zakresie pielęgnacji skóry, dodając do niego czwartą markę - Skkn by Kim, owoc współpracy koncernu i miliarderki Kim Kardashian. Kardashian, która w marcu tego roku złożyła wniosek o zastrzeżenie znaku towarowego marki, obejmującego produkty do pielęgnacji skóry, włosów, paznokci, perfumy i świece, ma wprowadzić swoje nowe przedsięwzięcie kosmetyczne na rynek w 2022 roku.

Coty wykorzystuje również trendy zainspirowane medycyną estetyczną, a także nurtem naturalności. Grupa zamierza przekształcić Lancaster, tradycyjną markę kosmetyków do opalania, w lidera w dziedzinie pielęgnacji skóry, a Philosophy ma stać się silnym brandem w dziedzinie ekologicznej pielęgnacji skóry.

Sue Nabi, Dyrektor Generalny Coty, podkreślała również mocniejsze wspieranie działu prestige, a także potrojenie sprzedaży w przynoszącym gigantyczne zyski rynku chińskim. Firma planuje, m. in. wprowadzić na rynek więcej zapachów i rozszerzyć swoją obecność o zapachy niszowe. W segmencie prestige Coty zamierza do 2025 r. zwiększyć udział kosmetyków do pielęgnacji skóry z 6% do ponad 10%.

W związku z tym, że pandemia wciąż wpływa na sposób dokonywania zakupów przez wielu konsumentów, firma przyspiesza rozwój e-commerce i direct-to-consumer poprzez nową strategię cyfrową. Wykorzystując dynamikę 40% wzrostu sprzedaży e-commerce w II kwartale 2021 roku, Coty zintegruje social listening i social commerce z innymi obszarami swojej działalności.

- Coty ma idealną pozycję do zwiększania sprzedaży i zysków dzięki naszym sześciu strategicznym priorytetom, które pozwolą na repozycjonowanie i rozszerzenie naszego portfolio, aby sprostać wielkim możliwościom, które są przed nami - uważa Nabi. Przyszłość widzi w jasnych barwach. - Przewidujemy wzrost popytu na produkty kosmetyczne w miarę zmniejszania się ograniczeń związanych z pandemią, w szczególności w segmencie kosmetyków luksusowych, clean-beauty, kosmetyków do pielęgnacji skóry oraz większych inwestycji w Chinach.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager