Clochee świętuje 6. urodziny
Clochee świętuje 6. urodziny

Grudzień dla marki Clochee to czas szczególny. Nie tylko ze względu na wzmożony ruch zakupowy przed świętami:-) 10 grudnia firma obchodzi swoje urodziny.

Szóste urodziny to już ten moment, kiedy można snuć pewne podsumowania tego, co było, ale też planować dalszą przyszłość firmy i marki.
Początki marki to dwuosobowa firma, która wystartowała z sześcioma kosmetykami. Jak jest teraz? Spółka powiększyła się o kilkanaście osób, a portfolio rozwinęło się do ok. 90 produktów, które znajdują się w trzech liniach: Clochee, Pure by Clochee oraz Clochee SPA.

– Specjalne podziękowania należą się całemu zespołowi. Za sukcesem marki stoi „dream team”, czyli ekipa niesamowicie zdolnych kobiet, które codziennie czuwają, aby działały wszystkie trybiki w Clochee – mówi Daria Prochenka, współzałożycielka Clochee.
Nowy rok zapowiada się równie ekscytująco. – Przed nami nowe linie kosmetyczne, które pozwolą nam ustabilizować pozycję na rynku Polskim oraz zapewnią systematyczny rozwój eksportu – zapowiada Prochenka.

W branży kosmetycznej uwagę przyciągają nowości, dlatego firma starała się, aby przed świętami pojawiły się nowe produkty. Od połowy listopada konsumentki mogą nabyć pianki do mycia twarzy, które były produktem bardzo pożądanym i wyczekiwanym, również przez pracowników firmy.

Wypuszczając nowy produkt Clochee postanowiło odpowiedzieć na potrzeby wszystkich typów skór i zapewnić im odpowiednie, dogłębne, ale delikatne oczyszczenie. Dlatego też pianki powstały w dwóch wersjach: łagodna dla skóry suchej, odwodnionej, naczyniowej, gdzie znajdują się m.in. sok z liści aloesu i ekstrakt z wanilii oraz odświeżająca dla skóry mieszanej, tłustej, problematycznej, która swoje działanie zawdzięcza m.in. ekstraktom z cytryny i granatu.

# Newsy producenci
reklama