“2020 Korea Consumer’s Top Brand Award” jest przyznawana przez najbardziej znaczące w kraju koncerny medialne, przede wszystkim w oparciu o preferencje i opinie konsumentów. Marka Bobini została wyróżniona pierwszą nagrodą w kategorii produktów do pielęgnacji skóry dzieci.
To już kolejna, po Korea Consumer Appraisal Brand, nagroda zdobyta przez polską markę kosmetyków dla najmłodszych, na wyjątkowo wymagającym koreańskim rynku kosmetycznym.
- Na rynku kosmetyków coraz bardziej liczy się jakość, szczególnie w produktach dla najmłodszych. Dostrzegamy tę tendencję na wszystkich rynkach, gdzie obecna jest marka Bobini. Szczególnie cieszy nas uznanie, jakie zdobyła ona w Korei Południowej, na rynku wyznaczającym światowe trendy, słynącym z kosmetyków wyjątkowej jakości oraz wysokich wymagań konsumentów – mówi Agnieszka Komorek, manager marki Bobini.
Dokładnie te same kosmetyki dostępne są na rynku polskim, bo właściciel marki, firma Global Cosmed, nigdy nie różnicuje składu produktów. Ich jakość jest zawsze taka sama, niezależnie od rynku, na którym są dystrybuowane.
Widząc potencjał marki i wartość jaką stanowi ona dla konsumentów, producent konsekwentnie ją rozwija wprowadzając nowe linie produktowe. W ostatnich miesiącach szczególne znacznie zyskały kwestie higieny i bezpieczeństwa. Global Cosmed jako jedna z niewielu firm rozszerzyła swoją ofertę o produkt antybakteryjny dedykowany dzieciom. Z troski o najmłodszych konsumentów powstało antybakteryjne mydełko Bobini, które łączy właściwości antybakteryjne z pielęgnującymi skórę. Produkt jest przyjemny w użytkowaniu, a opakowanie w przyjazny sposób pokazuje dzieciom, jak myjąc rączki, mogą chronić się przez bakteriami i wirusami. - Mydełko z pewnością nie będzie ostatnim produktem z linii antybakteryjnej, bo wyraźnie dostrzegamy potrzebę jej rozwoju – zapowiada Agnieszka Komorek.
Opakowania angażujące dzieci są wyróżnikiem rynkowym produktów Bobini. Właściciel marki zdaje sobie sprawę z tego, że mali konsumenci coraz częściej mają wpływ na decyzje zakupowe rodziców.
- Staramy się by opakowania były nie tylko atrakcyjne wizualnie dla dzieci, ale i zawierały ciekawostki, dzięki którym mogą wzbogacać wiedzę. Jednak przy projektowaniu i doborze opakowań najważniejsza jest dla nas troska o środowisko naturalne, co w połączeniu z wysoką biodegradowalnością naturalnych składników kosmetyków, tworzy spójną strategię marki zorientowanej na dbałość zarówno o konsumenta, jak i o naturę - zapewnia Agnieszka Komorek.
Niebawem kosmetyki Bobini staną się jeszcze szerzej dostępne na rynku polskim, bo marka wkracza do kolejnych sieci handlowych. Jej właściciel traktuje zdobyte w Korei wyróżnienia jako rekomendację w dalszej ekspansji na rynki zagraniczne.