Po wakacyjnym sukcesie kampanii 360 stopni dla linii pielęgnacji twarzy AA My Beauty Power, marka AA rusza z kolejną kampanią. Tym razem adresowaną do młodych kobiet w wieku 16-25 lat.
Kampania digitalowa linii do pielęgnacji i oczyszczania skóry twarzy AA MY BEAUTY POWER – STOP ACNE, PLAY YOUR BEAUTY POWER – największe uderzenie zaplanowała w social mediach, przede wszystkim na platformie Tik Tok. W budowaniu świadomości, zaangażowania i edukacji wśród konsumentek, udział weźmie ponad 200 Influencerów. Planowany zasięg to 8,5 mln kobiet.
Adresaci oferty to kobiety borykające się z problemem zmian trądzikowych, zaskórników, rozszerzonych porów, a także przebarwień pozostających po niedoskonałościach. Kosmetyki świetnie sprawdzą się przy pielęgnacji cery problematycznej, mieszanej lub tłustej, szybko wybłyszczającej się w ciągu dnia. Zapewniają błyskawiczny efekt poprawy kondycji skóry. Idealne dla kobiet pragnących cieszyć się gładką, zdrowo wyglądającą cerą bez niedoskonałości.