15 października startuje nowa kampania marki Pantene
15 października startuje nowa kampania marki Pantene

Hasztag #badhairday dość często pojawia się w mediach społecznościowych. Każdy ma prawo do gorszego dnia; -) Jednak badania przeprowadzone przez markę Pantene oraz Uniwersytet Yale wskazują, że tylko 1 na 10 kobiet jest zadowolona ze swoich włosów i każdego dnia cieszy się swoim Great Hair Day.

Fryzura jest ważnym wskaźnikiem atrakcyjności, a atrakcyjność wpływa na większą pewność siebie i lepsze samopoczucie. Dlatego Pantene chce zapewnić większej ilości kobiet zadowolenie z włosów przez uwolnienie #PowerOfHair.

Jak uzyskać efekt OMG (Oh My Gold!)?! Kluczem do zdrowych i lśniących włosów jest odpowiednia pielęgnacja, czyli ich prawidłowe mycie, nawilżenie i odżywienie.

Statystycznie tylko 50% kobiet używa odżywki po każdym myciu, argumentując to szybszym przetłuszczaniem się włosów, ich opadnięciem lub nieestetycznym wyglądem.  

Już 15 października wystartuje nowa kampania Pantene, w której marka #1 w świecie pielęgnacji włosów po raz kolejny stawia na edukację. Tym razem przekazując wiedzę dotyczącą odpowiedniego dopasowania odżywki do poszczególnych typów włosów.

Marka zaangażowała w działania promocyjne cztery  ambasadorki Pantene: Karolinę Pisarek, Katarzynę Zielińską, Natalię Kukulską oraz Lidię Popiel, a kampania obejmuje telewizję, prasę oraz internet.

Kampania otrzyma wsparcie w postaci działań konsumenckich i warsztatów z każdą z ambasadorek.

Reklamy telewizyjne wyprodukowane zostały przez dom filmowy Film Produkcja, wyreżyserowane przez Marcina Filipka i opracowane przez Agencję Grey Group.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Polska, a wsparcie PR zapewnia Agencja Partner of Promotion.

 

# Newsy producenci
 reklama