Jej celem jest pokazanie klientom, nawet tym najbardziej wymagającym, że dzięki różnorodności dermokosmetyków dostępnych w sieci, są w stanie dobrać dla siebie idealne preparaty pielęgnacyjne. Mogą odkryć i wypróbować bezpłatnie te, których zakupem dotąd nie byli zainteresowani, poznać najnowsze trendy dermokosmetyczne, odkryć nowe składniki, zapachy i konsystencje.
- Dzięki możliwości przetestowania dermokosmetyku klienci będą mogli go poznać i wypróbować, a więc podjąć świadomą i pewną decyzję przed zakupem pełnego opakowania, co jest szczególnie istotne, w przypadku cery wrażliwej. Poszukując idealnego preparatu warto postawić na testowanie. Wykorzystanie małej próbki pozwala szybko sprawdzić, czy kosmetyk jest dla nas odpowiedni – mówi Magdalena Wieliczko, kosmetolog, specjalista ds. dermokosmetyków w Ziko Dermo.
Działanie każdego preparatu zostało szczegółowo opisane, a pod próbkami znajdują się wizualizacje produktów, by katalog służył jako swoisty poradnik pielęgnacyjny. Drogerie Ziko Dermo przygotowały także tutoriale produktowe pokazujące w jaki sposób używać poszczególnych produktów. Można je obejrzeć na stronie internetowej sieci oraz w jej mediach społecznościowych.
Katalogi dostępne są od 24.03.2022 w drogeriach Ziko Dermo na terenie całego kraju. Akcja skierowana jest do członków programu Ziko Klub, zarówno tych obecnych, jak i nowych, którzy zainteresowani Wielkim Testowaniem zdecydują się wstąpić do programu lojalnościowego sieci. Udział w akcji nie wiąże się z koniecznością dokonania zakupów, więc może przystąpić do niej każdy, kto chce zostać testerem.