Udane Ekocuda w Gdańsku - rozgrzane social media
Udane Ekocuda w Gdańsku - rozgrzane social media

Mieszkańcy Trójmiasta już po raz czwarty tłumnie przybyli, by zakupić swoje ulubione naturalne kosmetyki i poznać nowe eko-marki podczas targów Ekocuda.

Weekendowe wydarzenie było na bieżąco komentowane przez uczestników i wystawców w mediach społecznościowych. Uczestnicy dzielili się swoimi wrażeniami, polecali stoiska, które ich zdaniem warto odwiedzić, pokazywali swoje zakupy.

Można było przeczytać m.in. takie wpisy: „Czuję się jak w niebie!”; „Byliśmy dzisiaj na @Ekocuda Targach Kosmetyków Naturalnych. Było dużo wystawców i jeszcze więcej klientów. Jesteśmy w szoku, że aż tak dużo ludzi interesuje się takimi produktami.”; „Dziś przyjemnie spędziłam czas na czwartej edycji @Ekocuda w Gdańsku. Przywitał mnie ogrom wystawców i bogata oferta, aż ciężko było zdecydować się, co wybrać.”.

Wystawcy także doceniali możliwość bezpośrednich rozmów ze swoimi klientami: „EKOCUDA GDAŃSK DZIEŃ 1 uważamy za totalnie udany. Moc wrażeń i słów uznania, dziękujemy!”[1].

fot. Joanna Oleszek

– Społeczność, która się tworzy wokół naszych targów to dla nas największy dowód na to, że to, co robimy ma sens. Z edycji na edycję przybywa nowych wystawców, marek, produktów, na których poznanie z niecierpliwością czekają miłośnicy ekokosmetyków. Te spotkania często owocują wieloletnimi relacjami, wystawcy poznają swoich klientów, często doceniają ich lojalność specjalnymi rabatami czy próbkami produktów. Zarówno wystawcy, jak i klienci wychodzą z targów zadowoleni, a to dla nas najważniejsze – mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i organizatorka targów Ekocuda.

Dodaje: - Wśród wystawców są marki, które są z nami od samego początku, rozwijają się wraz z nami. To niesamowite obserwować, jak z roku na rok poszerza się ich oferta, a także zwiększa kolejka klientów. Cieszę się, że rynek kosmetyków naturalnych tak dynamicznie się rozwija i dzięki temu, mamy coraz większy wybór ekokosmetyków.

fot. Joanna Oleszek

Już po raz trzeci Ekocuda odbyły się na terenie Stadionu Energa w Gdańsku, ale po raz czwarty w tym mieście. Na uczestników poza szeroką ofertą kosmetyków naturalnych czekały także inne atrakcje, m. in. szkolenia i wykłady.

Odwiedzający mogli liczyć na specjalne oferty cenowe, promocje czy premiery nowych produktów. Dodatkowo, idąc w kierunku zero waste, wiele marek przyjmowało puste opakowania, była także szansa dolewek produktów.

 

[1] Zacytowane wypowiedzi pochodzą z portalu Instagram z wpisów użytkowników z hasztagiem #ekocuda.

# Newsy handel
reklama