Nowy sezon właśnie startuje Rossmannie
Nowy sezon właśnie startuje Rossmannie

Aż 3 tysiące nowości pojawi się w drogeriach Rossmann w sezonie jesienno-zimowym, który startuje 1 października.

- W kwestii nowości jesteśmy liderem – nikt na rynku nie wprowadza ich tak dużo, w jednym czasie - mówi Agata Nowakowska, rzeczniczka prasowa sieci.

Wszystkie nowości zostały skrupulatnie dobrane przez ekspertów, „prześwietlone” pod względem składów, jakości, technologii ich wytwarzania, atrakcyjnych i ekologicznych opakowań.

- Liczyła się też dla nas zgodność z najnowszymi światowymi trendami takimi jak: profesjonalna pięlęgnacja w domu (witamina C, retinol, botaniczny retinol - czyli bakuchiol czy kwasy), fokus na włosy (już nie tylko szampon i odżywka, ale także pilingi, wcierki, oleje, maski dobrane odpowiednio do porowatości włosów), dbanie o mikrobiom, pielęgnacja wegańska (także dla przyszłych mam), produkty wykonane w sposób przyjazny dla środowiska np. szampony waterless czy pędzle z bambusowymi rączkami - wymienia Nowakowska.

Co miesiąc sieć wybierać będzie spośród nowości kilkanaście „gwiazd” z aktualnej oferty. Te wyróżnione produkty zaprezentowane będą w wyeksponowanych, podświetlonych kubikach na półkach w drogerii.

W październiku i listopadzie będą to m.in.: humektantowa odżywka do włosów Only Bio, mus do mycia ciała o zapachu jagód leśnych Fluff, balsam do ciała z rozmarynem i miętą Kneipp, liftingujący krem na dzień z retinolem Lift4 by Oceanic, booster na trądzik dr SkinCinic, balsam do ciała ze Starej Mydlarni, wegański krem do twarzy z witaminami C i B5 marki Oblepikha C-Berrica, perfumowana mgiełka Glow by so…?, podpaski z organicznej, niebielonej chlorem bawełny firmy Vuokkoset czy zestaw Coco Glam do wybielania zębów.

Wśród nowości makijażowych pojawią się nowe marki: NAM Professional by Wibo, Soda oraz Flormar.

Także wśród marek własnych oraz tych do kupienia wyłącznie w Rossmannie pojawią się atrakcyjne i innowacyjne produkty, np. szampon w kostce z pomarańczą i wanilią Alterry czy produkty holenderskiej marki Originals - kremy, peelingi i toniki zawierające aloes, olejek z drzewa herbacianego i witaminę E.

# Newsy handel
 reklama