Perfumerie Douglas świętują Dzień Singla
Perfumerie Douglas świętują Dzień Singla

‘You are made for loving you’ – tym hasłem Perfumeria Douglas zachęca wszystkie kobiety do świętowania tegorocznego Dnia Singla. Do 11 listopada na klientki, w perfumeriach stacjonarnych oraz na Douglas.pl, czekają wyjątkowe oferty i prezenty.

W kampanii reklamowej, która obejmuje telewizję, prasę oraz Internet, marka zachęca panie, nie tylko singielki, do manifestowania swojej siły, niezależności i piękna.

Douglas świętuje Dzień Singla już po raz drugi. Inspiracją stał się chiński Guanggun Jie, jeden z najbardziej gorących okresów zakupowych w Azji i jednocześnie dzień największych zakupów internetowych na świecie. W Douglas to największe święto zakupów online jest obchodzone przez dwa tygodnie, z wielkim finałem 11 listopada.

Tegoroczne święto Singla to nie tylko wyjątkowe oferty czekające na klientów, ale przede wszystkim pretekst do świętowania przez wszystkie kobiety, które bezkompromisowo dążą do osiągania własnych celów, cieszą się swoją indywidualnością i wierzą w swoją wartość. Bohaterki spotu reklamowego wyrażają się poprzez taniec, obdarowywanie się prezentami oraz robieniem rzeczy tylko dla siebie, zgodnie z przewodnim hasłem kampanii „You are made for loving you”, czyli radosnym manifestem każdej świadomej, współczesnej kobiety.


O kampanii:

Kampania Singles Day obejmuje działania 360° - telewizję, social media, internet, instore oraz prasę i będzie trwała do 11. listopada. Spot reklamowy został przygotowany przez Jung von Matt (Berlin) oraz Wolf & Lamm. Głównym motywem muzycznym jest nowoczesna wersja hitu zespołu KISS - ‘I was made for loving you’, wykonana przez LNMOP feat. Topher Horn, pod tytułem ‘I was made for loving me’. Za planowanie i zakup mediów oraz działania z influencerami odpowiada Havas Media, a adaptację materiałów kreatywnych agencja Brasil.

# Newsy handel
reklama