Sephora zaprezentowała trendy sezonu jesień-zima 2019/20
Sephora zaprezentowała trendy sezonu jesień-zima 2019/20

Trzy dni jesiennej edycji Sephora Trend Report tradycyjnie już odbyło się w warszawskiej Arkadii. Święto trendów stało się okazją do testowania i eksperymentowania w świecie beauty.

Na odwiedzających czekała przestrzeń pełna warsztatów, pokazów oraz indywidualnych konsultacji, które odbywały się w dedykowanych strefach. Makijażyści partnerskich marek zaprezentowali najgorętsze trendy make up i nowości sezonu jesień-zima 2019/2020, które klienci znajdą w perfumeriach Sephora w całej Polsce.

W trakcie Sephora Trend Report z bezpłatnych konsultacji, pokazów i warsztatów na 20 stanowiskach, skorzystało blisko 4000 osób. Ogromną popularnością cieszyły się pokazy prowadzone przez makijażystów gwiazd i influencerów: Ewę Gil, Patrycję Dobrzeniecką, Klaudię Owczarek, Martę Iwańską, Adriana Świderskiego, Agnieszkę Grzelak oraz Anię Galińską.

Co będzie modne w makijażu jesień-zima 2019/20

Artystyczne, efektowne lub po prostu minimalistyczne – to najlepsze określenia do opisania trendów makijażu w tym sezonie. Makijaże z wybiegów jesień-zima 2019 były bardzo różnorodne, a część ich elementów na pewno będzie przemycana w codziennych jesiennych stylizacjach.

Podstawą idealnego makijażu jest cera – ta o równym kolorycie, promienna i zdrowo wyglądająca, którą tworzy tło i podkreśla jeden mocny akcent. W tym sezonie cera eksponowała makijaż oka czy ust w jednej tonacji kolorystycznej.

Makijaże smokey eye roztarte aż do samych brwi w jednolitych, żywych kolorach różu, fioletu i pomarańczu oraz te klasyczne w brązach, a także ciemne odcienie czerwieni na ustach – połyskujące i matowe – to zdecydowany trend tego sezonu.

Anca Buzea – ekspertka marki Anastasia Beverly Hills, opowiedziała o tym, że marka w tym sezonie stawia na różnorodność. Stara się ona, by każdy jej miłośnik uzyskał indywidualnie dobrane produkty zarówno pod kątem potrzeb skóry, jak i kolorystycznych preferencji. Anca zaprezentowała wpisującą się w tę filozofię, paletę Jackie Aina, którą Anastasia Beverly Hills stworzyła we współpracy z youtuberką Jackie Ainą. 

Marka Dior w sezonie jesień-zima i jej makijażystka Justyna Prus podkreślają promienną, rozświetloną cerę, która pięknie odbija światło i niweluje niedoskonałości. Efekt ten uzyskać można dzięki podkładowi Dior Backstage Face & Body, który zapewnia lekki, naturalny wygląd. 

Izabela Wojciechowska, ekspertka marki Fenty Beauty by Rihanna zaprezentowała look stawiający na idealną cerę i mocno zaakcentowane brwi. Jednym z prezentowanych przez Izabelę must have sezonu był Pro Filt'r Hydraiting Longwear - nawilżający, trwały i lekki podkład. 

Lancome, reprezentowany podczas Trend Report przez Łukasza Sienkiewicza, tej jesieni lansuje makijaż nonszalancki, nieprecyzyjny (cienie nakładamy i rozcieramy nawet palcami), charakteryzujący się jednocześnie ujednoliconą i dobrze wypielęgnowaną cerą oraz delikatnie rozświetlonymi ustami.

Makijażysta YSL - Jędrzej Urbański - zaprezentował smoky eye, który jest wiodącym lookiem charakteryzującym markę. Tej jesieni nosimy go wraz z matowym wykończeniem cery. Jędrzej wykonał swój look makijażowy wykańczając go nowością: pudrem All Hours Setting. 

Sylwia Barzyczak opowiedziała o długo wyczekiwanej w Polsce marce Natasha Denona i zaprezentowała płynne rozświetlacze, które są must have fanów marki na całym świecie. 

Karina Latoszak makijażystka Make up For Ever, zaprezentowała look stawiający na nawilżoną i nieskazitelną cerę.

O trendach lansowanych przez Sephora opowiedziała makijażystka gwiazd – Patrycja Dobrzeniecka, która wraz z Sergiuszem Osmańskim, dyrektorem artystycznym i PR Sephora Polska, poprowadziła czwartkowe spotkanie.

Tej jesieni króluje trend na naturalność – piękna, świetlista i zdrowa skóra, uzyskana dzięki dobraniu zindywidualizowanego programu pielęgnacyjnego, podkreślona dyskretnym, rozświetlającym makijażem – oto wiodący trend lansowany przez markę Sephora.

Nowością tegorocznej jesiennej odsłony Trend Report było 5 tematycznych stref, a w każdej z nich czekali eksperci, z którymi można było:

  • zdiagnozować potrzeby swojej cery i dobrać indywidualnie dopasowaną pielęgnację spośród światowych marek takich jak np. Fresh czy Belif,
  • przetestować jesienne trendy w makijażu i zdecydować, który towarzyszyć będzie nam w tym sezonie,
  • dobrać idealny dla swojej skóry podkład na bieżący sezon,
  • oddać się w podróż do świata zapachów i odkryć ten najlepiej dopasowany do swojej osobowości i temperamentu,
  • a także zadbać o włosy i wraz ze stylistami stworzyć swój jesienny look.

Najgorętsze nowości kosmetyczne sezonu, a także modowe inspiracje prosto z wybiegów znajdziesz w kultowym Sephora Trend Book na www.sephorapolska.pl.

# Newsy handel
 reklama