Sephora wchodzi w Pay Po
Sephora wchodzi w Pay Po 

Eksperci prognozujący rynek e-commerce w Polsce są zgodni: w tym roku jego wartość przekroczy magiczne 70 mld zł, a w kolejnych latach tempo przyrostu nadal będzie imponujące. Boom w e-handlu przełożył się na kondycję firm działających w otoczeniu sklepów internetowych.

Wśród najbardziej zyskujących w obecnych czasach są te oferujące płatności internetowe i nowoczesne produkty kredytowania zakupów w sieci. Na fali rosnącego zainteresowania e-zakupami bardziej niż przed pandemią rośnie również PayPo, lider rynku odroczonych płatności w Polsce. Za pośrednictwem firmy z zakupów online miesięcznie korzysta już ponad 300 tys. klientów, którzy od początku roku dokonali już ponad 2 mln transakcji z wykorzystaniem odroczonych płatności. Wsłuchując się w potrzeby rynku, polski fintech poszerzył właśnie swoją ofertę o usługę płatności w ratach 0%, dostępną dla wszystkich zainteresowanych sklepów. Pierwszym partnerem, który zdecydował się wdrożyć to rozwiązanie na stałe, jest sklepbiegacza.pl.

- Pandemia dość brutalnie pokazała, że formuła prowadzenia handlu tylko lub głównie w trybie stacjonarnym już się wyczerpała. Do niedawna kanał tradycyjny był głównym źródłem sprzedaży, a online jego uzupełnieniem. Dziś role trochę się odwróciły. Z tej sytuacji płyną też nowe wyzwania i nauki – już nie wystarczy mieć sklep internetowy, trzeba go nieustannie udoskonalać i dynamicznie reagować na potrzeby klientów. Tę zmiany widzimy też w użytkowaniu form płatności internetowych, w tym w przypadku odroczonych płatności. Rozwiązanie płatnicze w wersji zaspokającej podstawowe oczekiwania konsumentów to już za mało. Dlatego ciągle udoskonalamy nasz flagowy produkt, dopasowując go do potrzeb rynku. Coraz śmielej wychodzimy też poza obszar typowych odroczonych płatności. Do niedawna klient sklepu współpracującego z PayPo mógł wybierać między bezkosztowym odroczeniem płatności o 30 dni a rozłożeniem płatności w ratach do 120 dni. Teraz do tej palety rozwiązań dodajemy spłatę w ratach 0%, pod warunkiem że na jej udostępnienie zdecyduje się sklep. W przygotowaniu mamy kolejne udoskonalenia dla naszych partnerów i ich klientów – skomentowała Magdalena Jędras, New Business Manager w PayPo.

PayPo liczy na szeroką współpracę ze sklepami w celu popularyzacji nowego produktu, ale jest otwarte na różne jej formy: część sklepów bowiem widzi sens w oferowaniu rat 0% przez cały rok, a część jest tym zaineresowana tylko sezonowo. Tej drugiej grupie podmiotów polski fintech udostępni raty 0% na czas weekendu Black Friday-Cyber Monday (27-30 listopada). Tym udogodnieniem dla swoich Klientów zainteresowane są liczne, znaczące e-sklepy. Na taki ruch zdecydowała się już m.in. Sephora.

Wielokanałowość sprzedaży, wielofunkcyjność metod płatności

- Sprzedaż coraz bardziej ewoluuje w stronę modelu omnichannelowego. W ślad za tym podążają zmiany w sposobach płatności, jako nieodzownego elementu ekosystemu handlowego. Widzimy, jak znacząco zmieniły się strategie wielu handlowych firm w ostatnich miesiącach i jak wyraźnie wzrosło ich zapotrzebowanie na szeroką paletę nowoczesnych, ale też bezpiecznych form płatności za zakupy. Chcemy im towarzyszyć w tej transformacji i być dla nich partnerem, który oferując swoje rozwiązanie płatnicze zwiększy komfort i zadowolenie klientów – dodała Magdalena Jędras.

Jak pokazują dane rynkowe, odroczone płatności w Polsce są jeszcze na bardzo wczesnym etapie adopcji. W naszym kraju odpowiadają za kilka procent płatności w internecie. W Europie Zachodniej ten odsetek jest znacznie wyższy i wynosi nawet 15-25%.

„Kupujesz, ale nie płacisz. Bo płacisz później” to hasło przewodnie PayPo, fintechu działającego na rynku od 2017 r. Obecnie jest on liderem na rynku odroczonych płatności w internecie w Polsce - nawiązał współpracę z ponad 1 tys. sklepów i zapewnił finansowanie dla ponad 300 tys. kupujących. Za sukcesem PayPo stoi wygoda i skuteczność: dzięki płatnościom odroczonym, każdy konsument może bez zaangażowania finansowego kupić i sprawdzić produkt oraz zwrócić go bez żadnych kosztów. W przypadku sklepów, usługi PayPo zwiększają ich wolumen sprzedaży, mając istotny wpływ na wzrost wartości koszyka oraz znacząco zmniejszają liczbę tzw. porzuconych koszyków. PayPo to prekursor wielkiej zmiany eliminowania obrotu gotówkowego z handlu internetowego w Polsce, która to zmiana ma już miejsce w całej Europie.
# Newsy handel
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager