W br. planuje otworzyć 90 drogerii oraz rozbudować swoje magazyny regionalne.
Na zeszłoroczne wpływy sprzedażowe Rossmann Polska złożyło się przede wszystkim 9,603 mld zł z krajowej sprzedaży produktów. Do tego doszło 333,1 tys. zł ze sprzedaży eksportowej produktów i 5,23 mln zł ze sprzedaży usług w kraju. Na koniec ub.r. firma miała 1 578 drogerii w 609 miejscowościach, a także platformę e-commerce’ową. Przez rok otworzyła 91 placówek stacjonarnych. W sprawozdaniu zauważyła, że w ub.r. nastąpiło ożywienie rynkowe. Drogerie Rossmann w budynkach wolno stojących i parkach handlowych były otwarte przez cały czas mimo obostrzeń covidowych. - Również centra handlowe przez większość roku mogły funkcjonować z zachowaniem reżimu sanitarnego w pełnym wymiarze, co wiązało się z odzyskiwaniem klientów i zwiększeniem częstotliwości wizyt - zaznaczono. - W roku 2021 r. wprowadziliśmy do naszej oferty ponad 7 000 nowych produktów, które są odpowiedzią na najnowsze trendy w dbaniu o urodę i zdrowie, w dużej części oparte na naturalnych składnikach i będące przyjazne dla środowiska - dodano.
W prognozie na rok 2022 zaznaczono, że duży wpływ na wyniki będzie mieć wysoka inflacja.