Rossmann - spore zmiany w ofercie już tej wiosny
Rossmann - spore zmiany w ofercie już tej wiosny

Od 1 maja Rossmann rusza z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020.

Na klientów czeka ponad 3.000 nowych produktów wybranych przez  Rossmanna zgodnie z najświeższymi trendami. Sieć stawia na naturalne składniki w kosmetykach czy produkty waterless, m.in. szampony i odżywki w kostkach. Są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety, bo do ich produkcji zużywa się mniej wody. 

Na półkach drogerii pojawią się także produkty niszowe, znane dotychczas głównie z internetu, często produkowane w małych manufakturach. To m.in. marki makijażowe będące przede wszystkim obiektem pożądania najmłodszych klientek, chcących się wyróżnić i szukających  inspiracji. „Instamarki” pojawią się też w wielu innych kategoriach np. pielęgnacji twarzy czy ciała.

A to nie koniec trendów. Wymienione wyżej nowości uzupełnią produkty z nurtów: „przyjazne naturze”, glass-skin, superfoods, bod-positive, pielęgnująca koloryzacja, less-waste, siła minerałów, mgiełki zapachowe, on-the-go, bio dla malucha, bezpieczne lakiery dla paznokci, etnobotanika, petparents, pro-age…

Zmieni się nie tylko asortyment – metamorfozę przechodzą sklepy. W jednym czasie, we wszystkich drogeriach równocześnie dokonuje się znacząca zmiana. Lepiej wyeksponowane zostaną nowości, promocje czy też produkty do nabycia wyłącznie w Rossmannie.

Kampania ma podkreślić wizerunek Rossmanna jako marki, która inspiruje, odkrywa nowości i innowacyjne produkty w ramach ciągle zmieniających się trendów. Rossmann jest blisko swoich klientek, zna ich potrzeby, chce je zainspirować do odkrywania trendów i ciekawych produktów.

Ogólnopolskie działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: internet, VOD, telewizję, internet, ekrany i materiały BTL w sklepach Rossmann oraz kanały własne: aplikacja, www, Skarb, gazetka. Kampanię przygotowała agencja Fat Baby, Papaya Films odpowiada za produkcję materiału filmowego, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

# Newsy handel
 reklama