Pierwsze - po dłuższej przerwie - Ekocuda w wersji stacjonarnej za nami
Pierwsze - po dłuższej przerwie - Ekocuda w wersji stacjonarnej za nami

8. edycja targów kosmetyków naturalnych Ekocuda w Warszawie to powrót wydarzenia w formule stacjonarnej. W nowej lokalizacji Centrum Expo XXI swoje produkty przedstawiło niemal 140 marek.

To, co jest niezmienne od 5 lat, od kiedy odbywają się Ekocuda, to towarzysząca im wyjątkowa energia i atmosfera, której nie da się powtórzyć w przestrzeni online. Właśnie dlatego cała społeczność tak czekała na stacjonarne targi, by móc się spotkać, porozmawiać i zaczerpnąć wiedzy od ekspertów.

- Bardzo się cieszę, że po prawie 22 miesiącach powróciliśmy do Warszawy stacjonarnie! Zamknięcie branży eventowej, to był dla nas bardzo trudny czas. Wszyscy tęskniliśmy do spotkań na żywo, nic nie zastąpi bowiem bezpośrednich rozmów. Dowodem na to mogą być pierwsi odwiedzający, którzy pojawili się już 90 minut przed otwarciem Ekocudów! Wytrwale czekali, by móc jako pierwsi skorzystać z ofert przygotowanych przez wystawców – mówi Zuzanna Mierzejewska, organizatorka Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. Dodaje: - Organizując tę edycję, kierowaliśmy się względami bezpieczeństwa wystawców i odwiedzających. Nowa lokalizacja dała nam wszystkim przestrzeń na swobodne przemieszczanie się po stoiskach, wystawcom dużo więcej miejsca na rozpakowanie, a odwiedzającym pozwoliła zachować bezpieczne odległości od innych uczestników. Panie przy wejściu mierzyły temperaturę i dbały o to, by każdy miał maseczkę. Mamy już pierwsze informacje, że zarówno wystawcy, jak i odwiedzający są zadowoleni, a to dla mnie największa nagroda za trud włożony w organizację Ekocudów.

Stacjonarną formułę imprezy chwalili odwiedzający. Ich zdaniem nic nie zastąpi możliwości bezpośredniego dotknięcia, powąchania czy przetestowania produktów. Wybór z pewnością nie był łatwy przy tak dużej ilości wystawców. Kosmetyki kolorowe, pielęgnacyjne, nowości i sprawdzone hity, przeznaczone dla różnych typów cery, do dbania o ciało czy wyprodukowane z myślą o dzieciach – to tylko część tego, co można było zobaczyć w hali targowej. Wystawcy również zadbali o swoich klientów. Marki przygotowały specjalne promocje, gratisy, a wszystko po to, by podziękować swoim stałym klientom, a także zaprezentować produkty nowym. Dla odwiedzających Ekocuda to możliwość zrobienia większych zakupów w atrakcyjnych cenach, nie tylko dla siebie, ale także swoich bliskich.

- Mam nadzieję, że najtrudniejszy czas pandemii już za nami i będziemy mogli regularnie spotykać się na Ekocudach zarówno w Warszawie jak i w Gdańsku czy Poznaniu. W planach mamy wejście do kolejnego miasta, więc jak tylko dopniemy wszystkie formalności, na pewno wrócimy z oficjalną informacją - podsumowuje Zuzanna Mierzejewska.

fot. Joanna Oleszek

# Newsy handel
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager