Pierwsze black days w drogeriach dm w Polsce

Pierwsze black days w drogeriach dm w Polsce

Drogeria dm rusza z pierwszą w Polsce kampanią Black Days. W dniach 21-25 listopada dokonując zakupów w sklepie internetowym dm.pl oraz w aplikacji “Mój dm” za minimum 49 zł klienci otrzymają rabat w wysokości 11,95 zł.

Black Days w drogerii dm to doskonała okazja, żeby kupić niezbędne produkty do pielęgnacji, czy domu lub zamówić mikołajkowe prezenty dla bliskich. To wygodne i jeszcze korzystniejsze zakupy online z rabatem na wszystko. Aby z niego skorzystać wystarczy posiadać lub założyć konto “Mój dm” oraz wybrać opcję płatność online, a rabat naliczy się automatycznie w koszyku.

- To pierwsze nasze “Black Days” w Polsce i bardzo jesteśmy ciekawi reakcji klientów. Rabat dotyczy tylko zakupów online i w aplikacji, dla posiadaczy konta “Mój dm” - chcemy w ten sposób zachęcić klientów do zakładania kont i składania zamówień internetowych. W połączeniu z obowiązującą w dm gwarancją trwałej, zawsze korzystnej ceny, kilkanaście kuponów rabatowych w każdym miesiącu na wybrane marki lub kategorie produktów pozwala zrobić naprawdę bardzo korzystne zakupy - mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów. - Akcje promocyjne i kupony rabatowe dla posiadaczy kont “Mój dm” są jednym z narzędzi, które umożliwiają nam lojalizowanie klientów i personalizowanie ofert dla nich. Warto wspomnieć, iż każdy nowy zarejestrowany użytkownik aplikacji "Mój dm" na start otrzymuje także jednorazowo 6 dodatkowych kuponów powitalnych - teraz w listopadzie to m.in. 20% na markę dm babylove (dedykowaną artykułom dla dzieci) czy 20% na markę dm Denkmit (dedykowaną artykułom do prania, sprzątania i czyszczenia) - dodaje Iwanowski.

Drogeria dm zachęcając do zakładania kont, zapowiada także, że w grudniu, od poniedziałku do piątku, w aplikacji “Mój dm” każdego dnia klienci znajdą dodatkowe kupony rabatowe na poszczególne kategorie produktów.

# Newsy handel
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi