Nowoczesny koncept sprzedażowy Super-Pharm - flagowa drogeria w Galerii Mokotów już otwarta
Nowoczesny koncept sprzedażowy Super-Pharm - flagowa drogeria w Galerii Mokotów już otwarta

Super-Pharm już od 20-lat jest obecny na polskim rynku. Sieć od lat cieszy się zaufaniem konsumentów dzięki szerokiej, stale rozwijanej ofercie drogerii oraz profesjonalnemu podejściu do obsługi klienta.

Z okazji jubileuszu marka przygotowała wyjątkowy projekt – re-otwarcie flagowego sklepu sieci. Za projekt nowoczesnego konceptu sprzedażowego w Galerii Mokotów odpowiada biuro architektoniczne Schwitzke Górski.

Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punkach dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic – jednym z nich jest flagowa drogeria zlokalizowana w warszawskiej Galerii Mokotów. W nowotowartym sklepie na klientów czeka szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy oraz ciała, a także specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji.

- W Super-Pharm od początku stawiamy na innowacyjne rozwiązania sprzedażowe. Nieustannie rozwijamy nasz dział e-commerce, ale nie zapominamy też o wygodzie zakupów stacjonarnych. Jako pierwsi w Polsce uruchomiliśmy unikalny koncept łączący aptekę, drogerię, perfumerię i salon optyczny w jednym. W ubiegłym roku w naszych drogeriach pojawiły się także nowoczesne kasy samoobsługowe. Klienci doceniają komfort zakupów i możliwość załatwienia wielu spraw w jednym sklepie, a my wciąż doskonalimy naszą ofertę, aby jak najlepiej sprostać ich oczekiwaniom – mówi Adam Kołodziejczyk, prezes zarządu Super-Pharm.

Klient w centrum uwagi

- W przypadku marki Super-Pharm czerpaliśmy z grupowego, empatycznego podejścia, tworząc koncept nie tylko nowoczesny, ale i odpowiadający na najważniejsze potrzeby konsumentów, tak dynamicznie zmieniające się w obecnej rzeczywistości, a zbadane wspólnie z partnerską firmą Omnisense. Sieć łączy w sobie funkcje drogerii, dermocentrum oraz apteki. Wspólnym elementem dla tej szerokiej oferty jest woda będąca nieodłącznym składnikiem i częścią codziennej pielęgnacji. To właśnie ona stała się naszym motywem przewodnim - kolor błękitny, wraz elementami naturalnymi takimi jak drewno, nawiązują do wysokiej jakości sprzedawanych produktów. Z myślą o jak najlepszym doświadczeniu klienta zaprojektowaliśmy neutralną bazę kolorystyczną w odcieniach szarości, uzupełnioną wspomnianymi elementami niebieskimi i drewnianymi. Daje to poczucie spokoju i uporządkowania, które wspierają proces podejmowania decyzji zakupowych. W myśl transparentności i otwartości na klienta, zaprojektowaliśmy także punkty testowania i doradztwa, które znajdują się w nowym koncepcie zarówno w strefie make-up jak i dermo. Całość łączy ze sobą jasna komunikacja i instorowa nawigacja, ułatwiająca odnalezienie się w świecie produktów i marek Super-Pharm - mówi Michał Górski, CEO Schwitzke Górski.

# Newsy handel
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager