Magda Pieczonka ambasadorką Zalando Beauty
Magda Pieczonka ambasadorką Zalando Beauty

Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa, przedstawia nową ambasadorkę kategorii Beauty w Polsce: Magdę Pieczonkę.

Makijażystka gwiazd, a za pośrednictwem kanałów społecznościowych również tysięcy Polek, od lat jest jedną z najbardziej cenionych i popularnych ekspertek w swojej dziedzinie w Polsce. Świadczy o tym ponad 460 tys. obserwujących na Instagramie fanów oraz jej autorski kanał na YouTube, obserwowany przez prawie 200 tys. osób.

Jako ambasadorka Zalando Beauty, Magdalena przedstawi serię tutoriali makijażowych, które co miesiąc będą publikowane zarówno na profilu na Facebooku Zalando, jak i na autorskim kanale makijażystki na platformie YouTube. Dodatkowo Magda będzie opowiadać na swoim profilu na Instagramie o trikach, poradach i ulubieńcach kosmetycznych z oferty Zalando Beauty.

Wyjątkowe warsztaty zapewnią niezapomniane wrażenia wszystkim miłośniczkom make’upu. W materiałach video, które Magda Pieczonka publikuje na swoim kanale na platformie YouTube, makijaże gwiazd – niczym z czerwonego dywanu – rozkładane są na kolejne etapy i dokładnie analizowane. Autorka prowadzi widzów przez proces wyboru i aplikacji kosmetyków i uczy, jak za pomocą odpowiedniej techniki podkreślić swoje piękno.

„Internet i media społecznościowe pozwalają mi dzielić się pasją do makijażu nie tylko z gwiazdami, lecz również z fanami. Moja współpraca z Zalando Beauty to szansa, by przybliżyć szerokiej publiczności technikę makijażu przy użyciu kosmetyków najlepszych marek, które mogą kupić bez wychodzenia z domu, za pomocą jednego kliknięcia.” – mówi Magda Pieczonka. „Cieszę się, że jako ambasadorka tak dostępnej i otwartej platformy jaką jest Zalando, mogę pomóc jeszcze większej liczbie Polek rozpocząć przygodę z makijażem lub doskonalić ich umiejętności.”

Dostrzegamy niezwykły potencjał w rozwoju kategorii Beauty na polskim rynku odnotowując ponad trzykrotny wzrost sprzedaży. Nasz asortyment to w tym momencie prawie 12 tys. produktów od 300 marek, zarówno międzynarodowych, jak i niszowych. Aby zwiększyć świadomość konsumentów i w ciekawy sposób przedstawić im ofertę kategorii Beauty na Zalando stawiamy także na dodatkowe działania, takie jak współpraca z najsłynniejszą makijażystką w Polsce. To umożliwia nam dotarcie do nowej grupy odbiorców, a przede wszystkim zaprezentowanie kosmetyków najlepszych marek w ciekawy sposób.” – mówi Dawid Pożoga, odpowiadający w Zalando za rynki polski i czeski.

Współpraca Zalando i Magdy Pieczonki to kontynuacja ubiegłorocznych działań w ramach promowania kategorii Beauty na Zalando. Asortyment kosmetyczny został wprowadzony do sprzedaży na Zalando.pl pod koniec 2018 roku. Pierwsza promująca go na polskim rynku kampania – „Wyraź swoje piękno”, emitowana w telewizji, mediach społecznościowych i kanałach online, odzwierciedlała promowane przez Zalando idee i wartości, a także przedstawiała szeroki asortyment
dostępnych na platformie kosmetyków do pielęgnacji, makijażu i zapachów.

W ramach lokalnej warstwy kampanii Beauty, przeprowadzone zostały także dodatkowe działania promocyjne z ambasadorkami Zalando w Polsce – Jessicą Mercedes Kirschner i Julią Kuczyńską.

# Newsy handel
 reklama