Lush przyciągnął tłumy do Złotych Tarasów

Lush przyciągnął tłumy do Złotych Tarasów

Lush, producent kultowych kosmetyków, otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Od 17 lutego 2023 roku ponad 100-metrowa przestrzeń salonu oferującego świeże, ręcznie robione, nietestowane na zwierzętach produkty jest dostępna dla klientów w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.

Przez ostatni rok marka była obecna w Polsce za pośrednictwem sklepu internetowego.

W piątek 17 lutego o godzinie 15:00 pierwsi klienci sklepu stacjonarnego Lush w Polsce przekroczyli progi salonu. Honorowego przecięcia wstęgi dokonała wiceambasador Wielkiej Brytanii w Polsce Jennifer MacNaughtan. Kolejka miłośników tych znanych na całym świecie świeżych, ręcznie robionych kosmetyków ustawiała się przed wejściem już na kilka godzin przed otwarciem. W ciągu pierwszych dwóch dni salon w Warszawie odwiedziło ponad 7 tys. klientów.

Lush to marka znana z zaangażowania w zrównoważony rozwój oraz działania, które mają na celu pozostawienie świata lepszym miejscem. Pierwszy polski sklep marki to wyjątkowa przestrzeń o powierzchni 100m2, która łączy tę filozofię z pięknym i odpowiedzialnym designem.

Sklep w Złotych Tarasach podzielony został na kilka stref dedykowanych różnym kategoriom produktów. Znajdują się tam m.in: czterometrowa ściana z kultowymi bombami do kąpieli, sekcja perfum oraz kosmetyków pielęgnacyjnych.

Meble w salonie wykonane zostały przez zaprzyjaźnionego z marką włoskiego stolarza, który użył drewna oraz tworzywa sztucznego pochodzących z recyklingu. Płytki podłogowe w warszawskim sklepie zawierają do 45% materiałów pochodzących z recyklingu, a oświetlenie to lampy LED o niskim zużyciu energii.

W dniu otwarcia klienci sklepu mieli możliwość m.in. własnoręcznego zrobienia bomby do kąpieli, bąbelkowej kostki oraz świeżej maski do twarzy pod okiem doświadczonych pracowników marki. Ponadto stu pierwszych klientów otrzymało mały upominek od marki.

W warszawskim sklepie można korzystać z oferty marki obejmującej program zwrotu opakowań Bring it Back oraz organizację niezapomnianych imprez LUSH Parties.

# Newsy handel
 reklama