Kosmetyki true men skin care dostępne w sieci perfumerii Douglas

Kosmetyki true men skin care dostępne w sieci perfumerii Douglas

True men skin care – polska marka specjalistycznych produktów do pielęgnacji męskiej skóry z początkiem listopada wchodzi do sprzedaży w perfumeriach Douglas.

W asortymencie dostępnym zarówno stacjonarnie, jak i online znajdzie się pełna oferta brandu tj. żel do mycia twarzy, kremy na dzień i na noc, serum pod oczy oraz zestawy kosmetyków. To kolejny krok do budowy silnej sieci dystrybucji oraz ukłon w stronę klientów, którzy będą mogli nabyć produkty na miejscu w 34 sklepach w Polsce.

True men skin care to produkty do pielęgnacji twarzy stworzone z myślą o dbających o siebie, nowoczesnych mężczyznach w każdym wieku. Preparaty zapewniają zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. Ich skuteczność gwarantują składniki aktywne w najwyższych dopuszczalnych stężeniach oraz składy wolne od olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Kosmetyki są nietestowane na zwierzętach, produkowane w Polsce z surowców pochodzących z Unii Europejskiej. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A, a pomysłodawcą doświadczony biznesmen Maciej Adamaszek.

Dotychczas produkty tej marki były dystrybuowane głównie kanałami online poprzez m.in. platformę Amazon Prime, Notino.pl, drogerię Make UP czy własną stronę internetową. Możliwość ich zakupu stacjonarnego ograniczała się do specjalistycznych gabinetów kosmetycznych, sieci Aelia Duty Free – sklepów bezcłowych na lotniskach oraz pojedynczych salonów sprzedaży tj. Polish Nature Beauty Bar w Warszawie i BeClinic w Gdyni. Dzięki nawiązaniu współpracy z perfumeriami Douglas, od listopada produkty są dostępne od ręki w największych miastach w Polsce.

Bezpośrednia styczność z marką i wzmacnianie sieci dystrybucji

Douglas to wiodący europejski dostawca produktów premium z kategorii zdrowia i urody. Do grona brandów dostępnych w sieci perfumerii dołączyło true men skin care, które poszerzyło asortyment preparatów do pielęgnacji skóry dla mężczyzn. Do sprzedaży trafiła pierwsza linia marki Advanced Age & Pollution Defence. W skład serii wchodzą: nawilżający krem z filtrem UV na dzień, regenerujący krem na noc, oczyszczający żel do mycia twarzy z mikrocząsteczkami oraz rewitalizujące serum pod oczy. Produkty można nabyć w sklepie online, w aplikacji oraz salonach Douglas, zlokalizowanych w 18 polskich miastach – m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu czy Gdańsku.

– Wejście do sieci perfumerii Douglas to uznanie dla jakości naszych produktów i samej marki, która jako jedna z pierwszych zaczęła tak mocno wzbudzać u mężczyzn potrzebę dbania o siebie. To dla nas ogromny sukces i bardzo ważny krok we wzmacnianiu wiarygodności brandu, jego sprzedaży i ogólnopolskiej dostępności. Do tej pory konsekwentnie budowaliśmy obecność w największych sklepach internetowych o zasięgu międzynarodowym, teraz nadszedł czas na poszerzenie dystrybucji kanałami standardowymi, choć w przypadku współpracy z Douglasem działamy dwutorowo – offline i online. Wierzę, że dzięki możliwości zapoznania się z produktami „na żywo” dotrzemy z marką do nowych klientów, ale ułatwimy też proces zakupowy osobom, które korzystają już z naszych kosmetyków. Nie zamierzamy zwalniać tempa – założyliśmy, że true będzie marką globalną, dlatego liczymy że w przyszłości trafimy również do sprzedaży w perfumeriach sieci poza granicami kraju – mówi Maciej Adamaszek, twórca true men skin care i prezes FerrumLabs S.A.

Ceny produktów, utrzymanych w duchu minimalizmu kosmetycznego, wahają się w przedziale od 60 do 340 złotych.

# Newsy handel
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi