Kobiece wsparcie to nie frazes - młody biznes ze wspólnym projektem w internecie
Kobiece wsparcie to nie frazes - młody biznes ze wspólnym projektem w internecie

Koronawirus tej wiosny zniwelował niemal wszystkie targi. Jesteśmy rozsądni, #zostajemywdomu, ale firmy szukają możliwości do pozostawania z klientami w kontakcie - oczywiście najprościej za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Rodzą się nowe inicjatywy, które dają młodym markom nadzieję, że razem mogą przeczekać ten niełatwy czas. Właścicielka marki Olivia Plum - Ania Śliwińska zaprosiła do współpracy kilka kobiecych biznesów z branży i wspólnie opracowały nowy projekt: #GirlsTalk. W sobotę poprowadzą LIVE “Naturalne Rozmowy #girlstalk".

- Wiemy, że naszym klientom, odwiedzających nas na targach, zależy na tym, aby nas bliżej poznać, posłuchać o naszych nowościach kosmetycznych, jak również uzyskać kilka praktycznych wskazówek pielęgnacyjnych. W tym ciężkim dla wszystkim okresie powinniśmy się wspierać i mam nadzieję, że dzięki połączonym siłom 6 marek (w tym prowadzonych przez kobiety!), zainteresujemy osoby, które tak jak wszyscy przyłączyli się do #siedzęwdomu. Liczę, że przyciągniemy wiele kobiet przed swoje telefony i zaangażujemy je w nasze live’y - mówi Ania.

Inicjatywa połączy: Olivia Plum, Senkara, Republika Mydła, Sape, Anwen, Plantea.

Event na fb: https://www.facebook.com/events/556222621908332/

# Newsy handel
 reklama