Jeronimo publikuje raport za pierwszy kwartał - słaby marzec Hebe
Jeronimo publikuje raport za pierwszy kwartał - słaby marzec Hebe

W pierwszym kwartale przychody sprzedażowe w sklepach Biedronka w ujęciu like-for-like zwiększyły się rok do roku o 11,1 proc., przy czym w marcu wzrost wyniósł 7,4 proc. Natomiast w drogeriach Hebe w marcu wpływy znacząco zmalały, co przełożyło się na kwartalny spadek o 1,7 proc.

Hebe w I kwartale sprzedała towary za kwotę 64 mln euro, po wzroście rok do roku o 14,6 proc. (w walucie lokalnej o 15,2 proc.). Jednak patrząc na sprzedaż w sklepach porównywalnych w całym kwartale, nastąpił spadek o 1,7 proc., a w samym marcu wyniósł aż 27,4 proc. Placówki Hebe w większości zlokalizowane są w galeriach i po ich zamknięciu w połowie marca zaczęły świecić pustkami. Jednocześnie Hebe zanotowało aż 50-proc. wzrost sprzedaży przez internet względem ostatniego kwartału 2019 roku..

Liczba drogerii Hebe wzrosła rok do roku z 238 do 273, z czego osiem otworzono w zeszłym kwartale.

# Newsy handel
 reklama