Horex.pl z marką własną kosmetyków - Me. debiutuje na rynku
Horex.pl z marką własną kosmetyków - Me. debiutuje na rynku

Nowa marka kosmetyków naturalnych Me. debiutuje na rynku beauty trzema wyjątkowymi kolekcjami – każda z nich skrywa w sobie pielęgnacyjny rytuał, który jest celebracją piękna i kobiecości, a także czasu wyłącznie dla siebie samej. Me. jest marką własną drogerii internetowej horex.pl.

Drogeria horex.pl to spółka e-commerce, kosmetyczny marketplace, który zajmuje pierwsze miejsce w Polsce pod względem ilości marek oferowanych klientowi za pośrednictwem jednej platformy sprzedażowej. Klienci zyskują dostęp do blisko 30 tysięcy produktów oraz ponad tysiąca renomowanych brandów, a od czerwca również do kosmetyków marki Me., która powstała dzięki kilkuletniemu doświadczeniu i wnikliwej analizie potrzeb i trendów rynku kosmetycznego.

-Me. Natural Cosmetics jest marką kosmetyczną odpowiadającą na potrzeby współczesnych kobiet – wyjaśnia Tomasz Bryk, prezes zarządu horex.pl sp. z o.o. - Jesteśmy jej jedynym właścicielem i dostępna jest wyłącznie w naszej drogerii online. Wykorzystuje zdobycze współczesnej nauki, czerpie z innowacji, z szacunkiem odnosi się do tradycji, ale przede wszystkim pozwala osiągnąć równowagę w codziennym życiu, stworzyć przestrzeń, by zwolnić i zatroszczyć się o siebie w rytmie slow.

Jak zaznacza Tomasz Bryk, współpraca z kobietami – klientkami drogerii, wsłuchiwanie się w ich potrzeby, analizowanie trendów zakupowych, przy jednoczesnym monitorowaniu mody i kierunków rozwoju branży beauty, pozwoliła stworzyć markę, która jest głosem współczesnej kobiety poszukującej kosmetyku innowacyjnego, naturalnego, pozwalającego uczynić codzienną pielęgnację prawdziwym rytuałem, sztuką pielęgnacyjną – pełną aromatycznych zapachów i wyjątkowo skutecznych składników aktywnych.

Me. jest esencją kobiecości – próbą uhonorowania kobiecego piękna, czasem relaksu i odprężenia, możliwością zatrzymania się w codziennym pędzie. Kosmetyki z trzech serii – rytuałów, są w 100% wegańskie, co potwierdza certyfikat VIVA, a ponadto bazują na organicznych substancjach i zawierają nawet do 99% naturalnych składników. W formułach produktów można odnaleźć naturalne emolienty, surfaktanty, witaminy, ekstrakty roślinne i antyoksydanty. W kosmetykach nie ma natomiast miejsca na szkodliwe sztuczne barwniki, parabeny, silikony, PEG, SLS/SLES, olej parafinowy, pochodne ropy naftowej i pochodne fromaldehydu i ftalanów.

Me. bazuje na konwencji minimalizmu – w rytmie slow, gdzie efekty budowane są stopniowo, regularnie i dzień po dniu. Kosmetyki Me. ukierunkowane są na prewencję zamiast rozwiązywania już istniejących problemów – zgodnie z maksymą „lepiej zapobiegać niż leczyć”.

- Me. to trzy rytuały pielęgnacyjne, które uwalniają się w rytmie slow – w czasie przeznaczonym tylko dla siebie - podkreśla Marzena Dybicz, head of marketing communication drogerii internetowej horex.pl. - Nazwa marki, jest kwintesencją kobiecości, poniekąd jej definicją. To kosmetyki stworzone dla mnie – dla kobiety, która musi odnaleźć czas wyłącznie dla siebie – wykazać się zdrowym egoizmem, by odzyskać równowagę i ukojenie. It's all about Me. jako hasło przewodnie naszych rytuałów, najlepiej oddaje ideę – opowieść o kobiecie, która w codziennej gonitwie nierzadko zapomina o swoich potrzebach.

Me. to celebracja pielęgnacji – przyzwolenie na zwolnienie tempa, odprężenie i relaks – czas tylko dla siebie, dla swojej urody. Piękna kobieta, to kobieta spełniona, znająca swoją wartość, akceptująca siebie. Me. to kosmetyki stworzone z myślą o MNIE, o kobiecie, która jest nie tylko najlepszą matką, żoną, pracownicą, przyjaciółką, bizneswoman, ale przede wszystkim kobietą, która, by móc sprostać wszystkim oczekiwaniom i wyzwaniom dnia codziennego, musi odnaleźć balans i równowagę, po prostu czas dla samej siebie, wsłuchać się w potrzeby pielęgnacyjne własnego ciała i móc na nie odpowiedzieć.

Kosmetyki debiutującej marki kosmetycznej dedykowane są kobietom świadomym, dla których składniki naturalne i wegańskie są równie ważne, co jakość i skład. Me. jest dla osób, które  świadome są swoich potrzeb i oczekują konkretnych efektów pielęgnacyjnych.

Kolekcje kosmetyków tworzą rytuały pielęgnacyjne, które pozwalają osiągnąć życiową równowagę. Detoks jest oczyszczeniem ciała i umysłu, wyzbyciem się toksyn i zanieczyszczeń. Relaks pozwala osiągnąć spokój myśli, odzyskać poczucie równowagi, a Energia jest źródłem życia. Każdy rytuał tworzą trzy kosmetyki: bio-żel pod prysznic, bio-balsam do ciała oraz bio-krem do rąk.

# Newsy handel
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager