Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu i to właśnie tam, 21 kwietnia, w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134, o godzinie 8.00 rano zostanie otwarty pierwszy sklep dm w Polsce. Drogeria już teraz rozpoczyna komunikację z klientami w social mediach.
- Polska to kolejny, niezwykle interesujący rynek, w którym z ogromną radością rozpoczynamy swoją działalność. Polskim konsumentom zaproponujemy ponad 10 000 produktów w zawsze korzystnych cenach. Większość z nich poza naszym sklepem we Wrocławiu będzie także dostępna w sklepie online: www.dm.pl oraz w aplikacji „Mój dm” – mówi Markus Trojansky, general manager w Polsce.
W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci będą mogli także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt.
Warto podkreślić, że dm znany jest także z wysokiej jakości marek własnych, po które od lat konsumenci chętnie sięgają, i które teraz będą dostępne także w Polsce. Wśród nich wymienić należy markę Balea, czy najlepiej sprzedającą się markę certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde.
dm doceniany jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. O ich kompetencjach mieszkańcy Wrocławia przekonają się osobiście już 21 kwietnia podczas otwarcia sklepu. Ucieszyć powinni się także użytkownicy najpopularniejszego programu lojalnościowego PAYBACK, do którego należą sklepy dm. Robiąc zakupy w dm, będą oni mogli korzystać z wszelkich benefitów oferowanych przez program.
- Dotychczas miliony klientów pokochały już produkty dm, a my chcemy, aby jakością naszej oferty zachwycało się jeszcze więcej osób. Dlatego, by być jak najbliżej nich każdego roku otwieramy w Europie szereg nowych oddziałów. Już dziś jesteśmy obecni w trzynastu krajach, co czyni nas jedną z wiodących drogerii na kontynencie. Chcemy reagować na indywidualne potrzeby klientów, charakterystyczne dla danego kraju. Dlatego oprócz marek własnych, oferujemy im zarówno najlepsze międzynarodowe produkty, jak i te pochodzące od regionalnych producentów. Mamy świadomość konkurencji na polskim rynku, ale widzimy też ogromny potencjał dla siebie. Wierzymy, że polscy konsumenci pokochają nasze marki z wzajemnością – dodaje Trojansky.
Otwarcie sklepu we Wrocławiu wsparte będzie kampanią reklamową. Wykorzystane w niej nośniki reklamowe obejmują billboardy, reklamy internetowe oraz organiczną komunikację w Social Mediach (facebook i Instagram).
***