Douglas z nowymi perfumeriami w Jankach i Rzeszowie
Douglas z nowymi perfumeriami w Jankach i Rzeszowie

Douglas przed końcem roku nie zwalnia tempa i otwiera kolejne perfumerie. Nowe punkty to nie tylko miejsca urodowych inspiracji, ale przede wszystkim mają one zapewnić doznania zakupowe na najwyższym poziomie. W innowacyjnych i jednocześnie eleganckich przestrzeniach, na klientów czeka szereg nowych marek i usług premium.

Od lat celem Douglas, jako lidera sektora kosmetycznego w Europie, jest dostarczenie klientkom najlepszych doświadczeń. To właśnie z myślą o ich potrzebach powstają nowe, eleganckie perfumerie w których klientki znajdą najlepszej jakości, luksusowe kosmetyki oraz specjalistyczne konsultacje pielęgnacyjne i makijażowe.  Zgodnie z nowym konceptem firmy, w nowych perfumeriach dominuje kolor biały oraz cechuje je klarowny podział – czyli nowoczesną strefę makijażu oraz pielęgnacji i luksusowych perfum. Ich nowoczesność podkreślają także multimedialne rozwiązania takie jak wielkoformatowe wyświetlacze prezentujące najnowsze trendy beauty.

Nowe perfumerie to także ponad 300 marek, w tym nowe marki medyczne: Dr Brandt, Norel Dr Wilsz; marki organiczne i naturalne: Kora Organics, Mario Badescu, Mokosh, marki  makijażowe: Bare Minerals, E.L.F, Neo MakeUp, Laura Mercier oraz niszowe zapachy tj. w Jankach – Jo Malone London, w Rzeszowie – Tom Ford.

Perfumeria Douglas w Centrum Handlowym Janki znajduje się na parterze i zajmuje ponad 330 mkw., a w rzeszowskim Centrum Kulturalno-Handlowym Millenium Hall lokal zajmuje ponad 300 mkw. powierzchni najmu i zlokalizowany jest w pobliżu głównej komunikacji pionowej na poziomie +1

O Douglas
Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją silną pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich. Firma postawiła na wielokanałową ofertę sprzedaży – sklepy stacjonarne, sklep internetowy douglas.pl oraz aplikację mobilną – a także stale wzbogacane portfolio - teraz to ponad 38 000 produktów. Trzymając rękę na urodowym pulsie, Douglas dba o to, aby nieustannie poszerzać asortyment, wprowadzając najnowsze kolekcje znanych oraz nowych marek. W ofercie usług Douglas dostępne są urodowe porady ekspertów, bezpłatne warsztaty makijażowe i zapachowe oraz wyjątkowe eventy cykliczne. W Polsce Douglas posiada 140 perfumerii w największych galeriach handlowych oraz przy prestiżowych ulicach handlowych.
# Newsy handel
reklama